مدیریت اشتراکی رویکردی جدید در جهت نقد و ارائه پیشنهادات در مورد دستورالعمل‌های جدید سازمان بهزیستی است.

رضا زاده معاونت پیشگیری سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: سازمان بهزیستی کشور در قسمت پیشگیری از نظر محتوا یک سری تغییر رویکرد داشته که به وسیله آن می‌توان به کاهش ورودی‌های این سازمان کمک بسیاری کرد.
 
وی ادامه داد: در سازمان بهزیستی دو نوع ورودی وجود دارد یکی در قسمت توان بخشی معلولین و دیگری در بخش مشکلات اجتماعی و تلاش ما بر این است تا از طریق ارتقاء سلامت جسمی، روانی و اجتماعی بتوانیم میزان این ورودی‌ها را تا حدودی کاهش دهیم.
 
رضا زاده با اشاره به طرح مدیریت مشارکتی افزود: در گذشته دستورالعمل‌هایی به استان‌ها ابلاغ می‌شد و آنها موظف بودند آن را اجرا کرده و آمار را ارائه کنند.
 
وی تصریح کرد: در حال حاضر مدیران می‌توانند دستور‌العمل‌ها را نقد کرده و نظرات خود را در این باره به ما انتقال دهند و یا حتی اگر مشکلی در استانهای مربوط وجود داشت آن را به ما منتقل کرده و راهکارها و پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: ما با استفاده از کارشناسان مجرب، پیشنهادات و راهکارها را بررسی کرده و به مرحله‌ی اجرا در می‌آوریم که از این طرح می‌توانیم با نام مدیریت اشتراکی استفاده کنیم.
انتهای پیام/
 

برچسب ها: اشتراک ، بهزیستی ، پیشنهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار