عطایی: سالی که گذشت، سال پرباری برای کاراته تهران بود

رییس هیات کاراته استان تهران، سال 1392 را سالی پربار برای کاراته تهران توصیف و ابراز امیدواری کرد که سال آینده شاهد انسجام بیشتر در به اجرای برنامه های در نظر گرفته شده باشیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، محمد مهدی عطایی در خصوص برنامه های این هیات در سال 92 گفت: برگزاری همایش خانواده با حضور 165 مربی مرد و زن استان تهران در شهریور ماه، برگزاری مسابقات قهرمانی تمام رده های سنی بانوان و آقایان و تشکیل تیم منتخب استان و برگزاری کلاس داوری تا ممتاز ملی در دو بخش سبکهای کنترلی و غیرکنترلی بخشی از فعالیت های این استان بود.

وی با تاکید براینکه کلاس های مربیگری و داوری طبق برنامه آموزشی فدراسیون در سال 93 برگزار خواهد شد، گفت: امسال کلاس های مربیگری درجه یک تا 3 ، کلاس مربیگری ویژه استان تهران، ویژه نیروهای مسلح و فرماندهی یگان ویژه ناجا برگزار شد.

عطایی موفقیت تیم های کاراته استان تهران را در لیگ های کاراته کشوری مهم دانست و گفت: با جذب اسپانسر و برگزاری جلسات هماهنگ سال 93 حضوری منسجم و منظم در تمام رده های سنی خواهیم داشت.

عطایی گفت: اردوهای مشترکی را با تیم های ملی فیلیپین و عراق در تهران و تیم مالزی در آن کشور داشتیم که برای سال آینده امیدواریم بتوانیم اردوهای پربارتر و فنی تری را برگزار کنیم.

رئیس هیات کاراته استان تهران گفت: یک دوره مسابقه قهرمانی استان در تمام رده های سنی اردیبهشت ماه برگزار می کنیم که اردوی تیم منتخب استان تشکیل شده و تا زمان شرکت در مسابقات قهرمانی کشور ادامه خواهد داشت.

عطایی با اشاره به اینکه هیات تهران سال آینده از اولین های نسل کاراته تجلیل به عمل خواهد آورد، گفت: سال گذشته طی چندین برنامه مجزا از قهرمانان کاراته استان در بازیهای کشورهای اسلامی، مدال آوران مسابقات جهانی اسپانیا و نیز افتخارآفرینان مسابقات قهرمانی آسیا تجلیل به عمل آوردیم.

وی گفت: بنا داریم در سال 93 دومین دوره مسابقات قهرمان قهرمانان استان را برگزار کنیم ضمن اینکه برگزاری جشن پنجاهمین سال ورود کاراته به کشور، برگزاری اولین جشنواره ورزشی و تشکیل کمیته طرفداران استان تهران از برنامه های این هیات برای سال جدید خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی حسینی
۱۹:۵۳ ۱۸ مهر ۱۳۹۳
سلام ای کاش حکم مربیگری ما رو هم بعد هفت ماه میدادید تا کلا سال پربار میشد
آخرین اخبار