در پی برگزاری هفته‌های اول و دوم دور برگشت سوپر لیگ کاراته بانوان؛

دانشگاه آزاد صدر نشین خود را تثبیت کرد

هفته اول و دوم دور برگشت سوپر لیگ کاراته بانوان و لیگ برتر جمعه 25 بهمن در مجموعه ورزشی کبکانیان تهران برگزار شد.

 عشرت شاه محمدی سرپرست نائب‌ رئیس بانوان فدراسیون کار‌اته در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هفته‌های اول و دوم از دور برگشت سوپر لیگ کاراته بانوان جمعه 25 آذر با پیروزی دانشگاه  آزاد اسلامی به پایان رسید و این در حالی است رقابت‌های بسیار زیبایی را در طول این مسابقات از سوی ورزشکاران شاهد بودیم. 

وی تصریح کرد: مسابقات لیگ در فضایی بسیار آرام و منظم برگزار شد و به شکر خدا شاهد هیچگونه مشکل یا تنشی از سوی مربیان، داوران و بچه‌ها نبودیم و در این حین اظهار رضایت مربیان از جوی خوب مسابقات دلگرمی ویژه ای به ما می‌داد.
 
وی نتایج این هفته رقابت های سوپر لیگ را به ترتیب زیر اعلام نمود: در دور اول تیم شهید همتی فر در رویارویی با دانشگاه آزاد 28 بر 0 بازی را واگذار کرد.
 
تیم شیرژال به مصاف فولاد مبارکه سپاهان رفت در برابر این تیم7 بر20 شکست خورد و تیم گوجوریو سیواکای‌ نیز در برای تیم قدرتمند علمدار کربلا  با نتیجه 28 بر 0 شکست را پذیرفت.
 
در هفته دوم رقابتها:
 
دانشگاه آزاد اسلامی با نتیجه 24 بر2 تیم شیر ژال را به زانو آورد.
 
تیم همتی فر در رویارویی با تیم گوجوریو‌ سیواکای‌ 28 بر0 به پیروزی دست پیدا کرد و تیم علمدار کربلا نیز تیم کهنه کار فولاد مبارکه سپاهان را 16 بر9 شکست داد.
 
نتیجه کلی این مسابقات به شرح زیر می‌باشد:
 
دانشگاه آزاد اسلامی با 15 امتیاز به صدر نشینی خود ادامه داد.
 
تیم علمدار کربلا با اختلاف 3 امتیاز یعنی با 12 امتیاز به مقام دوم رسید و تیم فولاد مبارکه سپاهان نیز با نه امتیاز به مقام سومی بسنده کرد.
 
 شاه محمدی در خصوص نتایج لیگ برتر کاراته بانوان نیز گفت: در این هفته از رقابت های لیگ برتر سرگروه‌های هر دو گروه مشخص شدند و در مرحله بعدی به تیم‌ها صورت ضربدری در تاریخ 9 اسفند  با یکدیگر به  رقابت می‌پردازند.
 
در گروه اول تیم های مقاومت بسیج با 24 امتیاز و هیئت کاراته مرکزی با 18 امتیاز  به مقام‌های اول و دومی گروه خود رسیدند و در گروه دوم نیز تیم‌های هیئت کاراته تهران با 24 امتیاز و مس کرمان با 15 امتیاز دو صدر نشین گروه خود شدند  در هفته پایانی یعنی نه اسفند تیم ها به صورت ضربدری با یکدیگر مسابقه  می‌دهند ، تیمهای مقاومت بسیج با مس کرمان به رقابت می‌پردازند و هیئت کاراته تهران با تیم کاراته مرکزی مسابقه می‌دهد.
 
وی در خاتمه یادآوری کرد: فینال مسابقات لیگ در 16 اسفند ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار