تهرانی‌ها به دلیل غیبت در هفته دوم سه امتیاز حساس را درمقابل آذرخودرو از دست دادند و حالا قطعا برای جبران می‌آیند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته دوم از دور برگشت سوپرلیگ کاراته‌ای‌ها که به میزبانی شیراز برگزار می‌شود  بسیار حساس است. از سویی دانشگاه‌آزاد که به تازگی در رقابت‌های آزاد امارات بسیار موفق عمل کرده سه مسابقه نسبتا راحت را در مقابل تیم‌های پرهام، شهید داورزنی قرچک و صنعت‌برق هرمزگان پیش رو دارد و از سوی دیگر آذرخودرو مصافی سخت با لوله‌سبز پایتخت خواهد داشت که این مبارزه به نوعی ها برای تهرانی ها حکم مبارزه ای انتقام جویانه را دارد. تهرانی‌ها به دلیل غیبت در هفته دوم سه امتیاز حساس را درمقابل آذرخودرو از دست دادند و حالا قطعا برای جبران می‌آیند.

این موضوع در حالی است که قمی‌ها به دلیل عدم توانایی فنی در هفته گذشته در شرایطی که میزبان رقابت‌های هفته نخست دور برگشت بودند در مقابل تحصیلکرده‌های دانشگاه باخت سنگینی را متحمل شدند. این تیم بعد از رویارویی با پایتخت نشین‌ها  مبارزه سنگینی را نیز با فولاد مبارکه سپاهان خواهد داشت که قطعا این مبارزه نیز دست کمی از دیدار قبلی‌اش نخواهد داشت. آذرخودرو در سومین بازی نیز به مصاف آوای‌رزم خواهد رفت. اما  تیم هیات کاراته تهران که با نام لوله سبز در رقابت ها حاضر شده در جریان هفته اول از دور برگشت که به میزبانی قم برگزار شد توانست تیم دانشگاه‌آزادی را شکست دهد و این موضوع نشاندهنده توان بالای این تیم است. با توجه به تمام این تفاصیر بعید به نظر می‌رسد که قمی‌ها در شیراز بتوانم کاری از پیش ببرند و به قولی از پس تیم شش دانگ عطایی بربیایند و صدرجدول را از دانشگاه‌آزاد بگیرند. پیش بینی می شود هفته دوم هفته تلخی برای آذرخوردو باشد و به این ترتیب شاگردان صافی در ادامه دیگر خطری از ناحیه قمی ها احساس نخواهند کرد.

 در دیگر دیدارهای هفته جاري با مناطق نفت خیز جنوب و آوای رزم مبارزه می کنند و داورزنی ‌قرچک هم با جندی‌شاپورشیراز و لوله سبز مبارزه خواهد کرد.

لوله سبز آسیا نیز بعد از رویارویی با آذرخودرو در مقابل برق هرمزگان و مناطق نفت خیز جنوب می ایستد که به احتمال زیاد در هر دو این مبارزات به پیروزی خواهد رسید. پیروزی این تیم در این دو بازی نیز می‌تواند نقش تاثیرگذاری را در هفته‌های بعد در جدول رده‌بندی ایجاد کند و به نوعی رسما تیم آذرخودرو را از کورس قهرمانی جدا کند. البته این امر در صورت پیروزی پایتخت‌نشین‌ها در بازی مستقیم با آذرخودرو به وقوع می‌رسد.

 پیکار تیم های جندی شاپور شیراز با برق هرمزگان و مناطق نفت خیز جنوب سایر دیدارهای این هفته است.

در حاشیه هفته دوم از دور برگشت طبق اعلام مسئولان برگزاری دیدار معوقه تیم مناطق نفت خیز جنوب با شهید داورزنی قرچک هم به انجام خواهد رسید.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار