با حضور فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و طیب نیا وزیر اقتصاد و امور دارایی مراسم تودیع دکتر فرهاد رهبر و معارفه دکتر محمد حسین امید به عنوان سرپرست دانشگاه تهران ظهر امروز در تالار امیر کبیر دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ دکتر فرهاد رهبر با اشاره به اینکه دانشگاه تهران به عنوان امانت طی چند سال خدمت در دست من بود در جمع خبرنگاران و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه تهران بیان داشت: طی این سالها سعی نمودم دانشگاه تهران را به عنوان نهاد آموزش عالی کشور در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی به سطحی بالاتر با کمک همکاران ارتقا دهم.

وی با بیان اینکه بار این مسئولیت از دوش من برداشته شده و در سنگر دیگری خدمتگزار خواهم بود افزود: با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از اعضای کابینه دولت و مدیران عالی قوه مجریه از دانشگاه تهران هستند وظیفه ما دانشگاهیان در این دوره سنگین‌تر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در صدر وزارت علوم یک دانشگاه تهرانی قرار دارد تصریح کرد: باید به همه کسانی که به دولت برای پیشبرد اهداف ملی راه یافتند کمک کرده و به ارتقا سطح ملی جامعه یاری رسانیم.

رئیس پیشین دانشگاه تهران ارتقای سطح علمی کشور و رفع نیازهای مردم و جامعه را از دغدغه‌های دانشگاه تهران عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: دغدغه دانشگاه تهران رفع نیازهای جامعه با نگاهی عمیق و همه جانبه در حوزه‌‌های اقتصادی،‌ اجتماعی، ‌سیاسی و فرهنگی است .

دکتر رهبر انتخاب محمدحسین امید را به سرپرستی دانشگاه تهران یک انتخاب شایسته عنوان کرد و گفت: دکتر امید همه ویژگی‌های لازم را برای اداره و مدیریت دانشگاه تهران دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار