شهردار کرمان گفت : بودجه 235 میلیارد تومانی شهرداری کرمان با 14 درصد افزایش نسبت به پارسال به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری، ابوالقاسم سیف اللهی در حاشیه نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان افزود : با حمایت همه جانبه استاندار و تعامل خوب میراث فرهنگی، بسته سیاستی احیای بافت قدیم کرمان تهیه و در سال آینده اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: میدان شهداء و میدان توحید ساماندهی خواهند شد که این مهم باعث حضور مغازه داران و سرمایه گذاران در این منطقه می شود .

شهردار کرمان ، جلوگیری از توسعه بی رویه شهر، جلوگیری از گسترش حاشیه نشینی و ساماندهی آن ، ایجاد فضاهای تفریحی و گردشگری و پرداختن به نماهای شهری را از مهمترین سیاست های کاری مدیران استانی و شهری در این دوره جدید مدیریتی عنوان کرد.

سیف اللهی خاطرنشان کرد : کمربند حاشیه سبز کرمان در حدود 70 کیلومتر و با عرض 500 متر ایجاد می شود .

وی یادآور شد : ساخت قطار شهری و با حضور سرمایه گذارانی از مالزی ،راه اندازی موزه شهر کرمان ، موزه ورزشی برای باستانی کارها، احیاء دو مرکز محله با همکاری شهرداری و میراث ، بدنه سازی خیابان شریعتی ، پیگیری و اجرای آنها در دستور کار قرار گرفته است.

برچسب ها: شهردار ، ساماندهی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.