وزیر کشور گفت : مشهد به عنوان یک شهر ملی می طلبد که همه ظرفیت های ملی را در اختیار داشته باشد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، عبدالرضا رحمانی فضلی در مراسم تودیع و معارفه استاندار خراسان رضوی با اشاره به آنچه در روند انتخاب استاندار این استان اتفاق افتاد ، گفت : گزینه های مختلفی برای استانداری خراسان رضوی در فضای واقعی و مجازی مطرح بود. در فضای مجازی برخی از این گزینه ها حتی تا پای گرفتن حکم می رسیدند که انتخاب چنین افرادی اصلا در ذهن من نبود. تماس هایی هم با من گرفته می شد و طومارهایی هم برای معرفی سکانداری استان به دست من می رسید .

وی با اشاره به اسماعیل نجار به عنوان آخرین گزینه مطرح شده برای مدیریت عالی استان گفت: من از آقای نجار شناخت مناسبی داشتم. او آدمی متدین و صادق و در مسیر سیاست های دولت دکتر روحانی بود اما به او کم لطفی شد و گاهی قضاوت ها نسبت به او به مرز ظلم رسید .

رحمانی فضلی با تاکید بر ویژگی های مثبت استاندار جدید خراسان رضوی گفت : آقای رشیدیان از نیروهای فعال، خوش فکر و مسلط در بسیاری از حوزه هاست. ایشان سابقه استانداری ندارد اما سابقه اداره استاندارها را دارد .

وی افزود : رشیدیان با ارتباطات خوبی که در سطح ملی دارد می تواند شرایط خوبی را با همکاری سایر دستگاه ها برای خراسان رضوی رقم بزند .


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.