"همین لحظه بهاره " را از استودیوی رادیویی برج میلاد بشنوید.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو ایران  محمد بخشایش (تهیه كننده  برنامه "همین لحظه بهاره "  ) گفت : از اول فروردین تا هشتم فروردین این برنامه از استودیوی رادیویی برج میلاد  پخش می شود. بخشایش با بیان اینكه  برنامه امسال ما یك مقدار متفاوت از سالهای دیگر است ادامه داد :  ما در این برنامه بمب خبری  داریم  كه هر روز یك بمب خبری  در استودیو منفجر می شود همچنین  رنگ سال را تعیین می كنیم  كه آن هم برای خودش داستانی دارد.  پیدا كردن خوش تیپ ترین آدم سال از دیگر بخش های برنامه است كه تمام این اتفاقات در جایی می افتد كه  استودیوی رادیویی برج میلاد است. 

بخشایش با بیان اینكه همه اینها  در كنار یك جشنواره بزرگ  كه سال گذشته 12 میلیون نفر از آن بازدید كردند ، رخ می دهد خاطر نشان كرد :  مطمئنم امسال  این جشنواره ،  با توجه به اینكه سال دومش است تعداد بازدید كننده ها یش  بیشتر  باشد هر چند كه برو بچه های "همین لحظه بهاره "  از برج میلاد برای مردم برنامه را می سازند. 

تهیه كننده  "همین لحظه بهاره "  تصریح كرد :  گزارشگران ما در ورودی جاده ها   در كنار پلیس نامحسوس به صورت فكاهی و بیان جذاب به   ارشاد مردم می پردازند كه سفری بی خطر و بدون مخاطره داشته باشند. 

بخشایش مرور عملكرد هشت ماهه وزرای دولت را از دیگر بخشهای این برنامه دانست  كه در قالب عید دیدنی و دید و بازدید به آن پرداخته می شود .ضمن اینكه  گفتگوهای كارشناسی و كوتاه در مورد نامگذاری سال كه توسط مقام معظم رهبری صورت می گیرد.
 
بخشایش خاطر نشان كرد : گزارش از اردوی راهیان نور  به سبك و سیاق  خودمان از دیگر بخش های این برنامه است كه از ساعت 17:30 تا 20:30  از برج میلاد و از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: رادیو ، ایران ، نوروز ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار