برنامه "آخ جون جمعه" به تهیه کنندگی "محمد طارمی" و سردبیری "فرزانه ناظری" بر روی موج رادیو ایران می‌رود.

"فرزانه ناظری" سردبیر برنامه "آخ جون جمعه" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: این برنامه جنبه تفریحی و سرگرمی دارد که هر هفته به معرفی یک شغل می‌پردازد.  

ناظری عنوان کرد: نحوه برنامه به صورتی است که هر هفته به معرفی و مرور شغل مورد نظر با حضور مهمان برنامه که خود نیز دارای همان شغل است می‌پردازد.  

سردبیر این برنامه افزود: در بخش دیگر برنامه یکی از هنرمندان به صورت تلفنی مهمان برنامه است.  

وی عنوان بخش دیگر برنامه یک مسابقه در قالب شهرشناسی و اطلاعات عمومی است که بیشتر ورزشکاران و هنرمندان به صورت تلفنی در آن شرکت می‌کنند.  

ناظری ادامه داد: قسمت بعدی بخش پیامکی برنامه است که مردم از شهرستان‌های مختلف پیامک می‌زنند که در چه روستایی زندگی می‌کنند سپس پشت خط تلفنی برنامه قرار می‌گیرند و اطلاعاتی از مکان زندگی خود ارائه می‌دهند.  

گفتنی است این برنامه هر هفته جمعه‌ها از ساعت 17 تا 20 به تهیه کنندگی "محمد طارمی"، سردبیری "فرزانه ناظری" با گویندگی "فاطمه نیرومند" و "ابوالفضل آقاخانی" روی موج رادیو ایران می‌رود.  


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
بنفشه
۱۲:۳۵ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
این برنامه یکی از عالی ترین برنامه های رادیویی با اجرای دو مجری بی نظیر ابوالفضل آقاخانی و خانم نیرومند.من ارادت خاصی به فاطمه نیرومند دوبلور و مجری عزیز و پیشکسوت دارم .به همه عوامل این برنامه خسته نباشید میگم همراه همیشگی این برنامه
آخرین اخبار