دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: در سال 92 عضوگیری در موتلفه ادامه یافت، جلسات شورای مرکزی و استانی هر هفته به طور منظم برگزار شد، همچنین ما موفق به انتشار "هفته‌نامه شما"، "مجله ذکر" و "انتشار روزنامه الکترونیک" موتلفه شدیم.

"محمدنبی حبیبی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، ارتحال مرحوم "عسگراولادی"، "پرورش"، "حاجی حیدری" در سال 92 را سه ضایعه بزرگ در حزب موتلفه اسلامی ارزیابی کرد و اظهار داشت: برخی از اعضای حزب موتلفه نیز در سال 92 دار فانی را وداع گفتند که هر کدام به سهم خود نقش مهمی در تاریخ موتلفه اسلامی ایفا کردند.
 
وی با اشاره به چشم‌انداز 15 ساله حزب موتلفه اسلامی افزود: هر سه سال یکبار نیز کنگره‌ای تشکیل شده و خط و مشی سه ساله را تصویب می‌کند، همچنین یک برنامه یک ساله نیز در پایان هر سال برای سال آینده تنظیم می‌کنیم.
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: ما در سال 92 پیش‌بینی‌هایی برای سال 92 داشتیم و در مواردی که امکانات مالی اجازه داد به برخی اهداف برنامه‌ای دست پیدا کردیم و در مواردی به علت مشکلات مالی برخی از برنامه‌ها اجرا نشد که امیدواریم در سال آینده با همت اعضای موتلفه بتوانیم برنامه سال 93 را اجرایی کنیم.
 
حبیبی پیش‌بینی در موضوعات آموزشی، روزنامه‌ای کردن هفته‌نامه، برنامه‌های پیرامون اجلاس احزاب آسیایی را از جامانده‌های حزب موتلفه به دلیل عدم برخورداری از امکانات مالی عنوان کرد و بیان داشت: در سال 92 عضوگیری در موتلفه ادامه یافت، جلسات شورای مرکزی و استانی هر هفته به طور منظم برگزار شد، همچنین ما موفق به انتشار "هفته‌نامه شما"، "مجله ذکر" و "انتشار روزنامه الکترونیک" موتلفه شدیم.
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: در سال 92 با توجه به شعار سال مبنی بر "حماسه سیاسی و اقتصادی" طی جلسات هفتگی به این موضوع پرداختیم و در مواردی نیز پیشنهاداتی را به دستگاه اجرایی به صورت نامه اعلام کردیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار