دبير كل حزب موتلفه اسلامي گفت: دشمن بايد بداند اقتصاد مقاومتي جانشين اقتصاد مذاكره‌اي است نه دولت و نه مردم هيچ چشم داشتي به نتيجه مذاكرات ندارند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمد نبی حبیبی" که در پايان نشست دبيران این حزب سخن مي‌گفت، اظهار داشت: طي 6 ماه گذشته و در طول مذاكرات دولت با 1+5 آمريكايي‌ها بيش از 10 بار تهديد به حمله نظامي كرده‌اند. همچنين به انحاء گوناگون در امور داخلي ايران مداخله كرده و از سران فتنه دفاع و حتي سخن از مخدوش بودن انتخابات در ايران به ميان آورده‌اند. ملت ما بايد هوشيار باشد مذاكره با چاشني تهديد نظامي و مداخله در امور داخلي ايران يعني بي‌اعتمادي يعني خوش بين نبودن به نتيجه مذاكرات و لذا بايد كمر‌بندها را محكم بست و در برابر 1+5 و بويژه شرارتهاي آمريكا ايستادگي كرد.
 
حبیبی با اشاره به طرح موضوع اقتصاد مقاومتي و اعلام سياستهاي آن از سوي مقام معظم رهبري اظهار داشت: يكي از پيامهايي كه ملت و دولت ايران به آمريكا مي‌تواند بدهد اين است كه ما دلخوش به مذاكرات نيستيم و كار خودمان را در داخل مي‌كنيم. البته بايد از نيروهاي مسلح تشكر كرد كه در پاسخ به تهديدهاي نظامي، رونمايي از موشكهاي جديد بالستيك ايران با فناوريهاي جديد نمودند تا دشمن بداند فرزندان شجاع ملت تهديد را با تهديد جواب مي‌دهد و مداخله را با راهپيمايي بي نظير 22 بهمن پاسخ مي‌دهد.
 
وي افزود: دشمن بايد بداند اقتصاد مقاومتي جانشين اقتصاد مذاكره‌اي است نه دولت و نه مردم هيچ چشم داشتي به نتيجه مذاكرات ندارند. حوادث اوكراين نشان داد آمريكاييها حتي اگر فرصت كنند جيب همسايگانشان در 1+5 را هم دستبرد مي‌زنند و استقلال يك كشور اروپايي را بي پروا مورد هجمه قرار مي‌دهند و پرچم يورو را به علامت استيلاي غرب در ميدان استقلال كيف مي‌كوبند.
 
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تحولات اوكراين خاطرنشان کرد: نبرد نرم نارنجي‌ها در اوكراين كه از 10 روز پيش به نبرد سخت تبديل شد. اكنون دارد يك بحران نظامي شده است و نتيجه مداخله خارجي،  قرار گرفتن كشور در آستانه يك جنگ خانگي خانمانسوز است.
 
وي با اشاره به مشكلات دنياي اسلام گفت: ما كنون با سه جبهه‌اي كه غرب در برابر مسلمانان گشوده بايد بايستيم. حوادث ميانمار نشان داد كه دشمنان اسلام مشغول فعال كردن شكاف‌هايي براي كشتار مسلمانان است. به جان هم انداختن سودانيان و مسلمانان، صحنه‌هاي بسيار تأسف باري را بوجود آورد كه تاريخ كمتر نظاير آن را ديده است. اكنون در آفريقاي مركزي مسيحيان را به جان مسلمانان انداخته‌اند و يك كشتار و خونريزي تمام عيار بوجود آوردند از طرفي تكفيري‌ها را تجهيز كرده‌اند كه در دنياي اسلام بساط جنگ مذهب عليه مذهب راه بيندازند. همه اين حوادث گوياي يك حقيقت است. آمريكا براي زنده نگاه داشتن صهيونيسم نياز دارد دنياي اسلام را به خود مشغول دارد و اگر اين مشغوليت پايان يافت با اديان ديگر درگير شود. رد پاي صهيونيستها در اين راهبرد بخوبي روشن است.
 
حبیبی بیان داشت: دولت بايد هر چه سريعتر از طريق كشورهاي عضو كنفرانس اسلامي و كنفرانس غير متعهدها راهي براي جلوگيري از خونريزي در آفريقاي مركزي پيدا كند. فرانسوي‌ها در آنجا آتش بيار معركه‌اند بايد دولت پاريس به خاطر اين خونريزي رسوا شود.
 
وي افزود: اكنون يك هولوكاست واقعي در ميانمار ، آفريقاي مركزي ، سوريه و لبنان در جريان است و هر روز هم توسعه پيدا مي‌كند. اين فجايع در سايه سكوت مجامع بين‌المللي نشان مي‌دهد دست تجاوز غرب و آمريكا بيش از پيش در كار اين فجايع است.
 
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی همچنين اظهار داشت: راه مقابله با اين پديده شوم، تعميق بيداري اسلامي وهمبستگي علما و نخبگان جهان اسلام در منطقه وجهان است. ما بر اساس رهنمودهاي امام و رهبري عظيم‌الشأن جمهوري اسلامي نبايد دشمن اصلي كه را همانا آمريكاست فراموش كنيم.
 
حبيبي درباره سخنان اخير وزير نفت در شوراي شهر تهران گفت: اينكه گشايشي در كار ترافيك تهران و مشكلات شهر تهران بوجود آيد، خوب است. اما بايد ديد اين تعهد را وزير محترم نفت مستند به چه قانوني انجام مي‌دهد. اگر اين تعهد در بودجه 92 بوده است كه اكنون سال 92 رو به پايان است، بايد ديد به اين تعهد چرا عمل نشده است اگر اين تعهد براي سال آينده است بايد ديد در تبصره 2 ماده واحده بودجه 93 در كجا وزارت نفت متعهد به اين كار بزرگ شده است.
 
وي افزود: وزارت نفت در بودجه تعهداتي در حوزه انرژي بخصوص در مناطقي كه ما مخازن مشترك با كشورهاي همسايه داريم كه تا كنون به آن عمل نشده است. وزارت نفت نبايد نقش خزانه دوم كشور را بازي كند اگر منابع مالي در اختياردارد به درآمد عمومي واريز كند تا دولت مشكلات نقدينگي خود را حل كند.
 
حبیبی در پايان از حضور گسترده و وسيع مردم در مراسم بزرگداشت مرحوم حاج ابوالفضل حاجي حيدري تشكر كرد و اظهار داشت: پيام تسليت مقام معظم رهبري تسلي بخش خانواده محترم ايشان و ياران حاجي حيدري در حزب موتلفه اسلامي بود و ما مراتب تشكر خود را به محضر شريف مقام معظم رهبري تقديم مي‌داريم.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار