سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج مشهد گفت: به دنبال نائب قهرمانی فصل 92-93 هستیم و به طور حتم به آن خواهیم رسید.

علیرضا حبیبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: تیم ثامن‌الحجج سبزوار با بازیکنان ملی پور خود و امکانات خوبی که دارد تا حدودی قهرمانی این فصل را قطعی کرده است ما نیز برای اینکه از قافله عقب نیافتیم برای ایستادن در جایگاه دومی این مسابقات و کسب نائب قهرمانی می‌جنگیم و به طور یقین به این هدف در پایان این دیدارها خواهیم رسید البته تیم‌های دیگر همچون یزد، کرمان و اراک نیز به دنبال کسب عنوان دومی این مسابقات هستند که باید هوشیارانه عمل کرد و امتیاز از دست نداد.
 
سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج مشهد تصریح کرد: از هفته چهاردهم لیگ برتر قرار بود به مصاف مس فلاورجان برویم که مطلع شدیم که این تیم از کورس این رقابت‌هاکنار گذاشته شده است و بدین ترتیب باید استراحت کنیم.
 
حبیبی در ادامه گفت: متاسفانه با این هفته ما 3 هفته است به استراحت برخوردیم این کار به تیم لطمه می‌زند ولی چاره نداریم و باید بسازیم.
 
وی عنوان کرد: متاسفانه به خاطر بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا و جام ؟ قاره کهن نزدیک 4 ماه لیگ تعطیل بود هرچه این تعطیلات زیاد باشد بازیکنان آمادگی خود را از دست می‌دهند و افت می‌کنند.
 
حبیبی اضافه کرد: با حذف فلادرجان از مسابقات لیگ برتر تعداد تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها به 10 تیم رسید به نظرم کمیت مهم نیست اصل کیفیت می‌باشد حالا 8 تیم باشد.
 
وی اشاره کرد: داوری‌های این فصل هم تا حدودی خوب بوده است و مشکل خاصی نداشته است و از زحمات آنها باید تشکر کرد.
 
حبیبی در پایان خاطرنشان کرد: در هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر روز 22 اسفند به مصاف شهرداری نیک اندیش خوهیم رفت، امتیاز این بازی را می‌خواهیم و برای برد به مصاف این حریف اصفهان خواهیم رفت و تا 2 امتیاز به اندوخته‌هایمان بیافزاییم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار