نائب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: امام (ره) نقش زنان در انقلاب اسلامی ایران را حتی بیشتر از مردان می‌دانستند، کلامی که از سوی رهبر بزرگ که صادق راستین است زده می‌شود حجت را تمام می‌کند.

"اسدالله بادامچیان" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات اخیر "فائزه هاشمی" مبنی بر "پیاده نظام بودن زنان ایران" و "مخالفت با توقیف‌شدن روزنامه آسمان" اظهار داشت: در نظام آزاد جمهوری اسلامی ایران همه حق اظهارنظر دارند، لذا اقدام اخیر "روزنامه آسمان" باعث شد مردم با رویکرد و مواضع این روزنامه که همان موافقت با دشمنان انقلاب و نظام است آشنا شوند.
 
وی ادامه داد: من به روزنامه "الشرق الاوسط" اعتمادی ندارم، "فائزه هاشمی" اشتباه بزرگی انجام می‌دهد که با یک رسانه فتنه‌گر مصاحبه می‌کند؟  
 
وی با بیان اینکه بایستی از هاشمی پرسید که آیا این حرف‌ها از سوی وی زده شده است، افزود: همچنین باید پرسید چرا با یک رسانه دروغگو که در خاورمیانه رسوا است و همه با جوسازی‌ها و دروغگویی‌هایش باخبرند مصاحبه می‌کند؟ 
 
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه نیازی ندارد پاسخ فائزه هاشمی را بدهم، پیرامون نقش زنان در کلام امام خمینی (ره) نیز اضافه کرد: امام (ره) نقش زنان در انقلاب اسلامی ایران را حتی بیشتر از مردان می‌دانستند، کلامی که از سوی رهبر بزرگ که صادق راستین است زده می‌شود حجت را تمام می‌کند.   
 
وی با اشاره به کمیته استقبال از حضرت امام (ره) درسال 57، افزود: امام خمینی(ره) فرمودند "برای خانم‌ها زحمت است که بیایند، شما خیال می‌کنید شاه را اعلامیه من و شما بیرون کرد؟ خیر، شاه را همین خانم‌ها و مردم بیرون کردند."
 
بادامچیان تاکید کرد: اگر خانم‌ها پیاده نظامند، چرا با وجود آنکه زنان ما در دوران طاغوت مشکلات فراوانی داشتند، بازهم تحصیل می‌کردند و امروزه بیشتر جمعیت دانشجویی کشور را دختر‌ها تشکیل می‌دهند؟  
 
نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: آن‌ها به دنبال این هستند بگویند در ایران حقوق زنان در ایران برآورده نمی‌شود مثل عده‌ای که به اسم زنان اصلاح طلب و فمنیسم راه افتاده و برای دشمنان اسلام و انقلاب خوراک تهیه می‌کنند، بنابراین آن‌ها به دنبال این هستند که حقوق غربی را که دچار چالش‌های فراوان است، موجه جلوه دهند.   
 
بادامچیان با اشاره به وضعیت زنان غرب و زنان چینی اظهار داشت: دخترانی را در غرب و چین دیده‌ام که با حرکت‌های تمسخرآمیز، شرافت انسانی یک دختر را لگدمال هوس سرمایه دار‌ها می‌کنند، حال می‌خواهند ما را به سمت این وضعیت برگردانند؟   
 
نایب رئیس جبهه پیروان اضافه کرد: زن ایرانی با حفظ عفت و عزت در کنار خانواده خود در کمال آرامش زندگی می‌کند، اما زنان غربی در معرض خطر دائمی‌اند.

گفتنی است؛ چندی پیش سخنان غیر مسئولانه فائزه هاشمی با استقبال گسترده رسانه‌های ضد انقلاب و وابسته به غربی‌ها مواجه شد.

فائزه هاشمی که سابقه محکومیت قضایی نیز دارد علاوه بر آنکه چند روز پیش در مصاحبه با الشرق الاوسط به نظام تاخته بود، روز گذشته نیز بر اساس آنچه در رسانه‌هاي اصلاح طلب آمده در نشست محفلی اصلاح‌طلبان در یکی از ساختمان‌های خیابان ولیعصر اظهاراتی در حمایت از نشریه توقیف شده آسمان بر زبان راند که با کف و هورای رسانه های ضد انقلاب مواجه شده است.

رادیو ضد انقلابی فردا با تیتر فائزه هاشمی " وضعیت مطبوعات در دوران مشروطه بهتر از امروز بود" به استقبال آن رفت و سایت صهیونیستی بالاترین این اظهارات وی را در کنار بخشی از مصاحبه فائزه هاشمی که وضعیت زنان در زمان شاه مستبد پهلوی را بهتر از وضعیت حال آنان دانسته بود در بخش اخبار ویژه و مهم خود قرار داد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار