بانوی المپیکی قایقرانی ایران در رقابت‌های المپیک 2012 لندن می‌گوید سال 92 برای او سال پر فراز و نشیبی بود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،"آرزو حکیمی" اظهار کرد: سالی که گذشت برای من دو نیمه متفاوت داشت. یک نیمه خوب و یک نیمه بد. نیمه خوب آن به مدال‌های بازی‌های آسیایی ازبکستان و تمرینات خوبی که انجام دادم مربوط می‌شود و نیمه بد آن به عدم اعزام به بازی‌های جهانی کانادا که خیلی نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم.

وی تصریح کرد: من چهار سال از بهترین روزهای عمرم را در اردو بودم تا در چنین رقابتی خوش بدرخشم. مدال بازی‌های جهانی کانادا برای من در دسترس بود اما آرزویی بود که به رویا بدل شد. آن مدال زندگی من را متحول می‌کرد. همه می‌دانند که می‌خواستم قایقرانی را کنار بگذارم اما دوباره تصمیم به بازگشت گرفتم. بعد از این اتفاق نمی‌خواستم به ورزش برگردم. اما خیلی‌ها به من گفتند سن تو کم است و جا برای پیشرفت داری! البته این ماجرا را فراموش کرده و به آینده فکر می‌کنم. گرچه من به عنوان یک ورزشکار تنها به آسیا فکر نمی‌کنم و به دنبال نبردهای بزرگ مثل جهانی و المپیک هستم.

وی تصریح کرد: کسب مدال‌های رنگارنگ در بازی‌های آسیایی ازبکستان کمی مرا از حالت روحی و روانی بد خارج کرد. سطح این مسابقات که با حضور نزدیک به 30 کشور برگزار شد خیلی بالا بود. در این بازی‌ها هم قایق یک نفره و هم دو نفره شرکت و در هر دو بخش صاحب عنوان شدم.

عضو تیم ملی با اشاره به بازی‌های مهمی چون اینچئون و المپیک 2016 خاطرنشان کرد: برای المپیک انگیزه‌های زیادی دارم اما قبل از آن بازی‌های مهمی مثل اینچئون کره‌جنوبی در پیش است. با این شرایط نمی‌توان به مدال فکر کرد. چند ماه بیشتر به بازیهای آسیایی کره‌جنوبی باقی نمانده و ما در این مدت خیلی هنر کنیم فقط یک یا دو ثانیه تایم‌ها را ارتقا خواهیم داد.

حکیمی درباره وضعیت قایقرانی در همدان یادآور شد: شرایط قایقرانی استان خیلی خوب است. مسئولان هم حمایت می‌کنند اما انتظار این است که این حمایت‌ها بیشتر شود. از سال 88 این رشته ورزشی در همدان آغاز به کار کرد و آن زمان فقط من عضو تیم ملی بودم. از سال 88 به بعد نفراتی مثل نرگس خدابنده لویی و محمد ولدی به تیم‌های ملی دعوت شده‌اند. در رویینگ هم دختران همدان جایگاه خوبی دارند.

به گزارش ایسنا؛ آرزو حکیمی بانوی ورزشکار خوش آتیه‌ای است که پنج سالی می شود که برای تیم ملی پارو می‌زند و جالب‌تر اینکه قبل از ورود به قایقرانی 6 سال در رشته شنا فعالیت کرده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: حکیمی ، سال 92 ، متفاوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.