سرمربی تیم والیبال میزان مشهد گفت: خوشحال نیستم که از جامعه والیبال کسی محروم می شود اما از برخورد قاطعانه فدراسیون والیبال خوشحال شدم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، جبار قوچان نژاد در نشست خبری بعد از بازی با تیم متین ورامین گفت: بازیکنان ما تحت تاثیر قضاوت داوری در بازی قبل بودند و به همین دلیل این بازی را جدی نگرفتند چون احساس می کردند بالاخره بازنده خواهند بود.

وی با بیان اینکه امروز برای بازی با متین موفق به جور کردن 12 بازیکن به عنوان یک تیم شدیم، تصریح کرد: رحمان داوودی را که نداشتیم و امین علوی را نیز به زور به این باری رساندیم و همانگونه که ملاحظه کردید، عملکرد خوبی نداشت.

قوچان نژاد تاکید کرد: سعی کردیم تیم را برای دیدار امروز بازسازی کنیم اما دیگر نشد چون بازیکنان ما جمعه شب به دلیل اتفاقات بازی اول اصلا نخوابیدند .

وی تاکید کرد با بیان اینکه خوشحال نیستم که از جامعه والیبال فردی محروم می شود اما به حرکت قاطع فدراسیون والیبال خوشبین هستم و انشاالله اگر این روند ادامه یابد، مشکلات و بی اخلاقی ها در والیبال کاهش خواهد یافت.

وی افزود: در بازی رده بندی روز پنج شنبه با قدرت حاضر خواهیم شد و جوانمردانه برای مقام سومی می جنگیم.

تیم والیبال میزان مشهد در دومین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال امروز یکشنبه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران سه بر صفر مغلوب متین ورامین شد و از راه یابی به دیدار نهایی بازماند.

انتهای پیام/
برچسب ها: قوچان نژاد ، متین ، میزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار