رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری گفت: اولویت‌های مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، روانبخش رئیسیان ظهر امروز در بازدید استاندار چهارمحال و بختیاری از مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی، اظهار کرد: راه اندازی ایستگاه‌های تحقیقاتی بادام، ماهیان سردابی و اس.پی.اف از مهم‌ترین نیازهای مربوط به استان بوده که جزو برنامه‌های اولویت دار مرکز یاد شده است.

وی افزود: احداث کلکسیون‌های گیاهی، تکمیل موزه گیاهی و راه‌اندازی گلخانه عاری از ویروس جزو مهم‌ترین برنامه‌های در مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری هستند.

رئیسیان ادامه داد: راه اندازی آزمایشگاه تشخیص باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی نیز با جدیت در حال پی گیری است.

رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: انجام تحقیقات علمی با هدف معرفی ارقام پر محصول و مقاوم، کاهش ضایعات، افزایش محصولات سالم و بالا بردن تولید در واحد سطح در این مرکز به صورت ویژه انجام می‌شود.

وی گفت: تولید بذر و نهال گواهی شده و شناسایی و تعیین استعدادهای کشاورزی نیز جزو اولویت‌های مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری به شمار می‌رود.

 استاندار چهارمحال و بختیاری ظهر امروز از مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این مرکز قرار گرفت.

انتهای پیام/م
برچسب ها: شهرکرد ، کشاورزی ، تحقیقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.