سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تمامی اقدامات در حوزه اقتصاد مقاومتی در سایه فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر حماسه اقتصادی محقق شده و از همه مهمتر تفکری که باعث شد ما به این سو حرکت کنیم از برکات فرمایشات مقام معظم رهبری است.

محمد علی‌پور سخنگوی کمیسیون اقتصادی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: حماسه سیاسی با توجه به حضور پرشور مردم در انتخابات و هم‌چنین مراسم 22 بهمن به تحقق پیوست، حضور میلیونی و برگزاری انتخابات باشکوه در کمال آرامش و امنیت و حضور مردم در مناسبت‌های مختلف عینیت بخشی به حماسه سیاسی است.
 
وی ادامه داد: در حوزه اقتصادی برای تحقق حماسه اقتصادی حرکت‌هایی شروع شده اما پروسه آن بلند مدت است یعنی اگر بخواهیم قدم‌های بلندی در طول یک سال برداریم و تورم را به حداقل برسانیم و رشد اقتصادی را بالا ببریم مطمئنا نیازمند زمان است.
 
علی‌پور تصریح کرد: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی شده و نهایتا توسط دفتر مقام معظم رهبری  ابلاغ شد که کمک می‌کند قدم‌هایی را در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی برداریم.    
 
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی در راستای تحقق حماسه اقتصادی است و بر حمایت از تولید داخلی و استفاده از تمام ظرفیت‌ها و موقعیت‌ها تاکید دارد.    
 
 وی در ادامه اظهار داشت: امسال نیز در بودجه لایحه اصلاح مالیات‌های مستقیم و غیرمستقیم توسط کمیسیون اقتصادی در حال بررسی است، باید بیشتر از تولید و اقتصاد داخلی حمایت کنیم تا مردم درآمدشان بالا رفته و توان پرداخت مالیات را داشته باشند.    
 
علی‌پور گفت:  مسئله‌ای که باید به آن‌توجه شود میزان کاهش درآمدها از محل فروش نفت است که قدم‌های بلندی در این راستا برداشته شده است.    
 
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: تمامی این اقدامات در سایه فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر حماسه اقتصادی محقق شده و از همه مهمتر  تفکری که باعث شد که ما به این سو حرکت کنیم از برکات فرمایشات مقام معظم رهبری است.    

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار