معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه21 از آمادگی کامل این منطقه برای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

 کاظم کمالی نسب درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: همه ساله در آستانه آغاز سال جدید و شروع تعطیلات نوروزی، مسافران بسیاری از شهرهای کشور، شهر تهران را برای دید و بازدید و گردش خود انتخاب می‌کنند.

وی ادامه داد: از آنجا که شبکه‌های بزرگراهی فتح، آزادگان، شهید لشکری و فهمیده در منطقه21 قرار گرفته و مهم‌ترین حلقه مواصلاتی استان‌های غربی کشور نیز به شمار می‌آید.

کمالی نسب افزود: بسیاری از هموطنان برای ورود و خروج به این شهرها، شبکه بزرگراهی این منطقه را انتخاب می‌کنند.

این مقام مسئول گفت: معاونت اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اجرای طرح اسکان مسافران نوروزی، شرایط مناسب اقامتی و گردشگری مناسبی را در قالب استقبال از نوروز برای شهروندان فراهم کرده است.

کمالی نسب تاکیدکرد: در این طرح ایستگاه‌های اسکان مسافران نوروزی به دو شکل روباز درمحل بوستان قوری، چای در ناحیه 3 و به صورت مسقف در مجموعه ورزشی الزهرا(س) در شهرک استقلال ناحیه2 از 29اسفندماه 93 تا15 فروردین ماه 93 برپا خواهد بود.

وی تصریح کرد: در ادامه اجرای طرح استقبال از نوروز، ایستگاه‌های راهنماهای گردشگری و فرهنگی نیز در نواحی سه گانه آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی خواهند بود.
 
کمالی نسب در خاتمه خاطرنشان کرد: با توجه به محور فتح و مواصلاتی بودن آن برای ورود مسافران نوروزی به تهران امکانات خوبی نیز در بوستان طبیعت واقع در ناحیه 3برای پذیرایی مسافران و اسکان‌ آنها در نظر گرفته شده است.
انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار