آخرین اثر نیمه تمام زنده یاد محموداستاد محمد به همت شهرداری منطقه 2 درقالب نمایش نامه خوانی به اجرا درخواهد آمد .

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی این برنامه ، سید علیرضا حسینی ، مجری اجرای این نمایشنامه با اعلام این خبر گفت : این نمایشنامه منحصر به فرد انتقادی ، به یاد وپاسداشت محموداستاد محمد نمایشنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر تئاتر ایرانی و با اقتباس از آخرین اثرنیمه تمام وی با عنوان "هیات " به اجرا درخواهد آمد .

این مدیرفرهنگی شهرداری منطقه 2با تاکید براینکه این نخستین بار است که یک اثر نیمه تمام با موافقت خانواده نویسنده ، به اجرا درمی آید، افزود : دراین نمایش نامه ، هنرمندان و چهره های نام آشنایی چون : فلور نظری، سهی بانو ذوالقدر ، بهمن روزبهانی،رضا حسنی ، علی فرح راد ، محمد جواد ستارالعیوب ،فرزان بهنام،محراب زمانی، شهاب امرایی، سیامک پاک نژاد ، نگار فتحی و به کارگردانی کامبیز بنان، آخرین اثر استاد "محمد" را به روی صحنه خواهند برد.

مجری اجرای نمایشنامه "هیات " با اشاره تصریح کرد : همچنین درطول اجرای این نمایش نامه ، هر شب از یکی از پیشکسوتان عرصه داستان و نمایش نامه نویسی و هنرمندان بزرگ تئاتر و نمایش کشور قدردانی خواهد شد.

حسینی درپایان درخصوص مضمون این نمایشنامه نیز گفت : این نمایشنامه نگاهی دارد به مساله آمیخته شدن  برخی خرافات و انحرافات دربرپایی مراسم های مذهبی که می تواند به اصالت و هدف اینگونه مراسم آسیب برساند. 

براساس این گزارش ، این نمایش که در آن "افشین سیاهپوش" به طور زنده نوازندگی و خوانندگی آن را بر عهده خواهد داشت ، از 19 تا 23 اسفندماه ، هرشب از ساعت 20 تا 22 درفرهنگسرای ابن سینادرمعرض دید علاقمندان و دوستداران هنر نمایش و استاد محمد قرارخواهد گرفت .

همسرو دختر استاد محمد ، داود رشیدی ، آهو خردمند و...... هنرمندانی هستند که درطول اجرای این نمایش ازسال ها تلاش و فعالیت هنری درعرصه تئاترَآنها تقدیرخواهد شد.   


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.