این مجوز ها از سال 79 تا کنون صادر شده است و برخی از این تشکل ها به دلیل خارج شدن از دوره جوانی نیمه فعال و برخی فعال هستند

 به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، 
 محسن زارعی در حاشیه آیین اختتامیه جشنواره ورزشی سمن های استان سمنان گفت: این مجوز ها از سال 79 تا کنون صادر شده است و برخی از این تشکل ها به دلیل خارج شدن از دوره جوانی نیمه فعال و برخی فعال هستند.
وی با بیان اینکه سال گذشته در ارزیابی تشکل های مردم نهاد 770 سمن شرکت و در سامانه ثبت نام کردند اظهار داشت: این تشکل ها در هفت محور تخصصی ساماندهی می شوند.
وی علمی پژوهشی، ازدواج و خانواده، رسانه و فضای مجازی، سلامت و آسیب های اجتماعی، گردشگری، حفظ آثار و میراث فرهنگی را از جمله این محورها برشمرد.
زارعی تصمیم سازی و مشارکت در اجرا را از سیاست ها برای تقویت تشکل های مردم نهاد دانست و گفت: در قالب تفاهم نامه هایی با محیط زیست، میراث فرهنگی و شهرداری تهران در نظر است ارتباط سمن ها را با دستگاههای اجرایی برقرار و آنها را در فعالیت های اجرایی و همکاری مشارکت دهیم.
مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان تشکیل مجمع مشورتی با استفاده از توان فکری تشکل های مردم نهاد را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: این مجامع قرار است به صورت تخصصی در محورهای مختلف برگزار شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.