خطیب نمازجمعه کرمان با اشاره به بیانات گهربار رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره ی نسل جوان و مؤمن ایران اسلامی تصریح کرد: ما باید به نسل جوان و مؤمن خود که با این همه هجوم فرهنگی دشمن استوار مانده اند ، افتخار کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان، حجت‌الاسلام محمد قاسمی زاده در خطبه های آیین وحدت بخش نماز جمعه کرمان به تشریح دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی پرداخت و یادآور شد: شهدا خالصانه، صادقانه و بدون هیچ چشم‌ داشتی جان خود را نثار اسلام و انقلاب کردند و باید راه آنها را ادامه دهیم.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در استان کرمان ، بر ارزش پرداخت صدقه از سوی مردم تأکید کرد و گفت: صدقه دادن در دین مبین اسلام جایگاهی ویژه دارد.

حجت الاسلام قاسمی زاده با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار افزود: باید از زحمات شبانه روزی پرستاران تشکر و قدردانی کنیم ، چرا که کارشان ارزشمند است.

امام جمعه موقت کرمان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به هفته منابع طبیعی ، بر اهمیت کاشت درخت تأکید و تصریح کرد: با توجه به بحران کم‌آبی و حرکت شن‌های روان در استان کرمان باید همگان تلاش کنیم با کاشتن یک نهال ، زمین را برای زندگی، زنده نگه داریم./س

برچسب ها: نسل ، جوان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.