سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری کردستان گفت: 11 کارگروه رسمی و دو قرارگاه زیستی و سایبری در استان راه اندازی شده است.

 
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج،  جعفری در نشست ستاد پدافند غیرعامل در قروه گفت: پدافند غیر عامل برای مقابله با تهدیدها است و با تغییر تهدیدها، روش های پدافند غیرعامل نیز متناسب با آن باید تغییر کند.

وی با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در کاهش آسیب ها به تاسیسات حساس کشور افزود: پدافند غیرعامل موجب کاهش آسیب پذیری و تسهیل مدیریت بحران در برابر تهدیدات دشمن می شود.

وی با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل، انسان محور است زیرا از اساسی ترین سرمایه یعنی مردم حفاظت می کند گفت: آموزش و فعال سازی شورای فرعی پدافند غیرعامل جزء اولویت برنامه های این سازمان است به همین علت همیشه تلاش می کنیم پدافند غیرعامل را متناسب با تهدیدات، بروز کنیم.

سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری کردستان افزود: پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری، تشکیلات پدافند غیر عامل در سال 82 شکل گرفت و به عنوان ساختار سیاسی و دفاعی کشور کار خود را آغاز کرد.

وی به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص گسترش فعالیت های پدافند غیرعامل اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب سال گذشته پدافند غیرعامل را یک اصل دانستند و فرمودند باید پدافند غیرعامل در تمام دستگاه ها فعال شود./س
 
برچسب ها: پدافند ، مقام ، تهدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.