کمبود آب و تشنگی اعضای داخلی بدن یکی از اتفاقات رایج در پزشکی است که جز فصل تابستان افراد در سایر فصول به ندرت متوجه آن خواهند شد و احساس تشنگی خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ نوشیدن آب یکی از راهکارهای کاهش چربی‌های بدن است و بهترین زمان برای نوشیدن آب و رفع چربی‌ها و مواد مضر موجود در بدن بعد از خوردن غذاهای پر حجم و "پر کالری" است.

بررسی‌ها نشان می‌دهند اگر می‌خواهید در تعطیلات عید در کنار تمام تنقلاتی که می‌خورید و فعالیت بسیار کمی که دارید، دچار افزایش وزن ناگهانی نشوید، باید از نوشیدن آب غافل نشوید.

گفتنی است، اگر زیادی اهل خوردن آجیل هستید و نمی‌توانید به راحتی از کنار شیرینی‌ها بگذرید، باید با نوشیدن آب زیاد تا حدود زیادی سوخت و ساز بدنتان را بالا ببرید و به معده و روده‌هایتان کمک کنید تا این مواد مضر را هرچه سریعتر هضم و از بدن خارج کند.

نتایج مطالعات نشان می‌دهند نوشیدن آب کافی علاوه بر تامین انرژی بدن شما، باعث طراوت و شادابی پوست شما نیز خواهد شد و صبح‌ها با نوشیدن 2 لیوان آب می‌توانید میل خود را نسبت به خوردن غذاهای پر کالری زیاد کنید و بدن شما در روز دچار تشنگی متعدد نخواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار