شرکت آی‌یو‌اس تکنولوژیز با استفاده از نانولوله کربنی نسل جدیدی از مانیتورهای ترانسفورماتوری را به بازار عرضه کرده است. طول عمر این مانیتور‌ها بیشتر از مانیتورهای نسل قبل است.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، شرکت آی‌یو‌اس تکنولوژیز (IUS Technologies) یکی از شرکت‌های پیشگام در عرصه تولید مانیتورهای ترانسفورماتوری است. این شرکت با استفاده از نانولوله‌های کربنی نسل جدیدی از مانیتور‌ها موسوم به TM۱۰۰۰ و TM۲۰۰۰ را به بازار عرضه کرده است. 
با استفاده از این فناوری جدید، هزینه نگهداری مانیتور‌ها کاهش یافته و همچنین طول عمر آن‌ها افزایش می‌یابد. 

سانگ لی از مدیران این شرکت می‌گوید: مانیتورهای ترانسفورماتور با نصب روی دستگاه‌ها موجب بهبود عملکرد آن‌ها می‌شوند، یکی از مزایای این مانیتور‌ها این است که به دستگاه اجازه نمی‌دهد به قدری کار کند که دچار مشکل شود. چنین ویژگی در دستگاه‌هایی که با الکتریسیته کار می‌کنند بسیار مهم است زیرا وجود جریان الکتریکی برای کارکرد دستگاه لازم است اما در‌صورت تغییر این جریان، عمر دستگاه کاهش می‌یابد. 
 
مانیتورهای TM۱۰۰۰ و TM۲۰۰۰ مجهز به سیستمی هستند که شرایط عادی، غیرعادی، احتیاط و خطر را به خوبی شناسایی کرده و در‌صورت نزدیک شدن به شرایط غیرطبیعی آژیر خطر به صدا در می‌آید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسن
۲۳:۲۳ ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
سلام
مطالب جالبي بود أما كم بود اگر تعداد مطالب بيشتر شود بهتر است.
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسن
۱۹:۰۹ ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
سلام
مطالب جالبي بود أما كم بود اگر تعداد مطالب بيشتر شود بهتر است.
ممنون
آخرین اخبار