بانک صادرات ایران در آستانه فرا رسیدن نوروز به منظور خدمات رسانی مطلوب تر به مشتریان، زمان فعالیت شعب کشیک خود را در روزهای پایانی سال و ایام تعطیل نوروز سال ٩٣ اعلام کرد.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، این بانک حدود ٧٠٠ شعبه خود را به عنوان شعب کشیک اعلام که ساعت فعالیت آنها در تهران از روز شنبه 17 اسفند از ساعت 7:30 تا 16:45 و در سایر شهرستانها از ساعت 7:15 تا 16:30 تعیین شده است.
 
بر اساس این گزارش کلیه شعب این بانک از تاریخ ٢٤ اسفندماه بر اساس برنامه زمان بندی شده در تهران از ساعت 7:30 تا 16:45 و در شهرستانها از ساعت 7:15 تا 16:30 به مشتریان خدمات ارایه خواهند کرد.
 
همچنین این بانک تمهیداتی برای روز ٢٩ اسفندماه در نظر گرفته و شعب کشیک این بانک از ساعت ٩ تا 12:30 فعال خواهد بود و در روزهای ٢، ٣، ٤ و ١٢ فروردین ماه سال ٩٣ نیز با در نظر گرفتن تعداد ٣٥٣ شعبه کشیک از ساعت 9 تا ١٢ در سراسر کشور خدمات بانکی ارائه خواهند کرد.
 
مشتریان این بانک می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر از خدمات شعب با مرکز صدای سپهر ٠٩٦٠٢ تماس یا به سایت این بانک به نشانی www.bsi.ir مراجعه کنند و برای انجام امور مالی خود از ابزارهای الکترونیکی همچون خودپردازها و دستگاه‌های pos و بانکداری اینترنتی بهره ببرند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ساعت ، کار ، بانک ، صادرات ، سال ، نو ، تعطیلی ، شعب ، کشیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار