ساعت کار ادارات بانک ملت در روزهای شنبه تا چهارشنبه ماه مبارک رمضان، از ساعت 8 صبح لغایت 15:45 عصر و در روزهای پنج شنبه مطابق با استاندارد حضور کارکنان در این روزها تعیین شده است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بانک ملت، این بانک با هدف استفاده بیشتر از فیوضات ماه مبارک رمضان وخدمات دهی هرچه مطلوب تر به مشتریان در این ماه، ساعت شروع و پایان کار شعب و ادارات را تغییر داد.
 
بر اساس این گزارش، ساعت کار ادارات بانک ملت در روزهای شنبه تا چهارشنبه ماه مبارک رمضان، از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۵:۴۵ عصر و در روزهای پنج شنبه مطابق با استاندارد حضور کارکنان در این روزها تعیین شده است.
 
در عین حال شعب بانک ملت نیز در روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح لغایت ۱۴ عصر و در روزهای پنج شنبه این ماه از ساعت ۸:۳۰ صبح لغایت ۱۳ عصر به مشتریان خدمات ارائه خواهند داد.
 
بر این اساس، ساعت حضور کارکنان در شعب در طول ماه مبارک رمضان، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴:۳۰ عصر و در روزهای پنج شنبه از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۳:۳۰ عصر اعلام شده است.
 
این گزارش حاکی است، ساعت کار تمامی واحدهای بانک در روزهای پس از لیالی قدر ماه مبارک رمضان، با یک ساعت تاخیر نسبت به ساعت های اعلام شده، شروع خواهد شد.
برچسب ها: بانک ، کار ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار