شهردار منطقه 20 شهر تهران گفته از فردا 15 اسفند ماه به مدت یک ماه نمایشگاه صنایع دستی در فضای تاریخی کاروانسرای شاه عباسی شهرری برپاست.

یه گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  منصور کتانباف گفت علاقه مندان علاوه بر بازدید از فضای تاریخی کاروانسرای شاه عباسی که به تازگی مرمت شده و از نظر قدمت متعلق به دوره صفویه است، می توانند از محصولات هنری و بومی نمایشگاه نیز بهره مند شوند.

وی با بیان اهمیت موقعیت تاریخی و مذهبی شهرری و حضور قابل توجه شهروندان سراسر کشور همزمان با ایام نوروز در این منطقه،هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی و تقویت هرچه بیشتر هنرهای بومی شهرری دانست.

به گفته کتانباف احیاء آثار تاریخی و باستانی شهر ری از اولویت های مدیریت شهری منطقه 20 است به طوری که مرمت و ساماندهی کاروانسراهای موجود در شهرری همچون دوقلو، شاه عباسی و قاجاراز فعالیت های اخیر مدیریت شهری این منطقه بوده که با هدف تبدیل نقاط بی دفاع شهری به فرصت های گردشگری انجام شده است.

شهردار منطقه 20 تهران با بیان این که شهرری در زمینه توسعه گردشگری و خدمات رفاهی، ظرفیت های سرمایه گذاری بالایی دارد گفت: ایام نوروز فرصت مناسبی برای معرفی و آشنایی مسافران و زائران با این موقعیت هاست.

کاروانسرای شاه عباسی شهرری در خیابان حرم، ضلع شمال حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) قرار دارد و از 15 اسفند سال امسال تا 17 فروردین سال 93 میزبان نمایشگاه صنایع دستی است که 30 غرفه فرهنگی، آموزشی، صنایع دستی، کارآفرینی، سوغات شهرستان هاو...در آن پیش بینی شده است.

برچسب ها: نمایشگاه ، صنایع ، عباسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار