سرپرست اداره حفاظت محیط زیست پارک ملی لار از تأمین اعتبار به میزان 5/3 میلیارد ریال بمنظور تعمیر و تجهیز پاسگاههای محیط بانی این پارک ملی خبر داد.

به گزارش خبرنگارمحیط زیست  باشگاه خبرنگاران نقی میرزاکریمی گفت : در راستای بند 24 مصوبه چهارمین نشست شورای عشایری استان تهران و مکاتبات صورت گرفته از سوی این اداره و اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران و فرمانداری شمیرانات بمنظور تعمیر و تجهیز پاسگاههای محیط بانی پارک ملی لار ، اعتبار 5/3 میلیارد ریالی تأمین و تخصیص می یابد.

وی افزود : بعضی از پاسگاههای محیط بانی دشت لار مانند کمردشت دارای بنای قدیمی می باشند که بیش از 50 سال از ساخت آنها می گذرد.

سرپرست پارک ملی لار ادامه داد : با توجه به اینکه در حال حاضر یکدستگاه موتور برف رو جهت گشت و کنترل منطقه در زمستان در اختیار داریم  و این موضوع همیشه موجب نگرانی بوده که اگر بدلایلی مانند نقص فنی و ... داخل منطقه دچار مشکل شود وسیله دیگری که امداد و کمک رسانی به محیط بانان گشتی را انجام دهد وجود ندارد به همین منظور در نظر داریم از این اعتبار و از طریق اداره کل یکدستگاه موتور برف رو مناسب منطقه تهیه و در اختیار محیط بانان قرار دهیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: پاسگاه ، ملی ، لار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار