مراسم نکوداشت چهل سالگی تاسیس دانشگاه کاشان با حضور دبیر ستاد توسعه فناوری نانو کشور در این دانشگاه برگزارشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، رئیس دانشگاه کاشان با مقایسه وضعیت آماری این دانشگاه از زمان تاسیس آن در سال 1352 تاسیس تاکنون گفت: این دانشگاه یکسال بعد از گرفتن مجوز تاسیس با عنوان مدرسه عالی علوم کاشان و 200 دانشجو در دو رشته ریاضی و فیزیک فعالیتش را در سال 53 آغاز کرد .

عباس کتابی تصریح کرد:دانشگاه کاشان در حال حاضر با 7 هزار و 396 نفر دانشجو در 162 رشته تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا فعالیت خود را ادامه می دهد.

به گفته وی، 14 هزار و 856 نفر تا کنون از دانشگاه کاشان دانش آموخته شده اند.

رئیس دانشگاه کاشان 275 عضو هیات علمی این دانشگاه را یادآورشد و گفت:این دانشگاه دارای دو مجموعه پردیس، پنج شرکت دانش بنیان،چاپ هفت مجله علمی پژوهشی است.

کتابی مجموع قراردادهای بیرونی 15 میلیارد ريالی این دانشگاه را خاطرنشان کرد و گفت:دو طرح کلان ملی در این دانشگاه در حال اجرا است.

کتابی فضای کالبدی آموزشی دانشگاه کاشان را 57 هزار متر مربع عنوان کرد و گفت: این دانشگاه رتبه 22 در ISC در سال 89 و رتبه 20 بر اساس نظام وپتومتریک در سال 89 و رتبه 11 را در سال 91 اخذ کرده است.

مراسم نکوداشت چهل سالگی تاسیس دانشگاه کاشان با سخنرانی سعید سرکار دبیر ستاد توسعه فناوری نانو کشور ، و خاطره گویی روسای سابق دانشگاه دکتر حسن دقیق، دکتر غلامحسین ریاضی و سید احسان الله احدیت و تجلیل از آنها و پژوهشگران و فناوران برتر با اهدای تندیس و لوح تقدیر به پایان رسید./س


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.