محمد علی قربانی گفت:‌ آثار ارسالی به جشنواره شهید غنی‌پور در تمامی دوره‌های برگزاری این جشنواره زیر سقف مسجد جوادالائمه و با توجه به اصول ادبیات متعهد داوری شدند.

"محمد‌علی قربانی"، یکی از داوران سیزدهمین دوره برگزاری جشنواره شهید غنی‌پور در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه آثار ارسالی به جشنواره شهید غنی پور را زیر سقف مسجد داوری می‌کنند، افزود: به‌طبع داوری‌ها علاوه بر تکنیک و عناصر داستانی به اصل نگارش آثار در قالب ادبیات متعهد برای مردم هم توجه می‌کند.
 
وی گفت: داوران جشنواره شهید غنی پور از دید بچه مسلمانی به آثار ارسالی نگاه می‌کنند و همه آثار منتشر شده توسط ناشران دولتی و غیر دولتی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

قربانی‌ اظهار داشت: ما همه آثار را از همه سلیقه‌ها از نظر مسجدی داوری کرده و محتوای کتاب را مد نظر قرار می‌دهیم.
 
این داور سیزدهمین جشنواره "شهید غنی‌پور" خاطر نشان کرد: اگر کتابی مجوز چاپ و نشر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درسال 1391 داشته به طور حتم در صف کتاب‌های بررسی‌ شده در قالب مراحل داوری جشنواره شهید غنی پور قرار گرفته است.   
 
لازم به ذکر است که پرونده سیزدهمین جشنواره شهید غنی‌پور روز دوشنبه مصادف با 12 اسفند ماه سال جاری، در میان استقبال چشمگیر اهالی قلم و مردم با اهدای جوایزی به رضا امیرخانی )قیدار)، بهنام ناصح (پروانه‌ای روی شانه)، شهریار عباسی (سایه‌های بلند(، مرجان کشاورزی آزاد (قصه‌های نماز)، فرهاد حسن‌زاده (پی‌تی‌کو‌پی‌تی‌کو(، عبدالصالح پاک (آن سوی پرچین خیال) و ابراهیم حسن‌بیگی (امیر حسین و چراغ جادو) درمسجد جواد الائمه (ع)، بسته شد.
 

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.