مدير اداره فضای سبز شهرداری منطقه 21 خبرداد : همزمان با فرا رسیدن سال نو و فصل بهار بیش از 22 هزار اصله نهال در سطح منطقه کاشته شده است.

رضا اعلاء بیگی درگفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران بيان داشت  : همزمان با فرا رسیدن سال نو و فصل بهار تعداد 22000 اصله نهال مثمر در منازل شهروندان ، تعداد 750 اصله نهال در مدارس ، تعداد 120 هزار اصله نهال در سطح معابر منطقه کاشته شده است .

وی افزود : همچنین در این ایام و با توجه به نزدیک شدن به روز درختکاری و هفته منابع طبیعی تعداد 1800 گلدان به مساجد اهدا و تعداد 125000 هزار اصله نهال بین شهروندان منطقه توزیع شده است .
اعلاء بیگی با اشاره به ايام پاياني سال ادامه داد  : همزمان با ایام پایانی سال و در راستای زیبایی و جلوه بخشی به نمای بصری سطح منطقه تعداد 90هزار پیاز لاله در قطعات گلکاری کاشته شده و فرشی از گل به میزان 6500 متر مربع برای منطقه و همچنین برگزاری سه جشنواره سبزه آرایی در نظر گرفته شده است .

رئیس اداره فضای سبز منطقه 21 در پایان خاطرنشان كرد  : باز پیرایی و ترمیم چمن و ترونکاری به مساحت 4200 متر مربع ، رنگ آمیزی 1400 پایه روشنایی ، نیمکت و سطل زباله در سطح پارکها و رسیدگی به تعداد 17 مورد آبنما در بوستانهای سطح منطقه در دستور کار این اداره قرار دارد .
گفتني است با توجه به بودجه مناسب شهرداري در سال 93 خبر هاي خوش فضاي سبزي در راه است .

انتهای‌پیام/
برچسب ها: کاشت ، اصله ، نهال ، سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.