معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزیر جهادکشاورزی گفت: سیاست‌های دولت در تحقق حماسه اقتصادی سبب شد تا از واردات میوه به کشور جلوگیری شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمدعلی جوادی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران که در سالن اجتماعات این سازمان در مرکز مازندران برگزار شد، اظهار داشت: دولت اعتدال با همه ملت ایران، تندرو و میانه‌رو، چپ و راست و هر مذهب و ملیتی کار می‌کند.

معاون وزیر جهادکشاورزی با اشاره به اینکه همه ملت ایران در حماسه سیاسی مشارکت داشتند در حماسه اقتصادی نیز شرکت دارند، افزود: بدون شک بخش اصلی محور کار اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی است.

این مسئول به سیاست‌های دولت در تحقق حماسه اقتصادی اشاره کرد و ادامه داد: ماه گذشته با تنفیذ رهبری پروژه 1.5 میلیارد تومانی در استان خوزستان کلید خورد که 300 هزار شغل را در منطقه فراهم کرد.

جوادی با بیان اینکه سیاست‌های دولت در تحقق حماسه اقتصادی سبب شد تا واردات میوه به کشور جلوگیری شود، یادآور شد: سیاست‌های دولت تدبیر و امید سبب شد تا خرید تضمینی بعضی از محصولات کشاورزی کشاورزان را امیدوار کند.

وی بر افزایش ضریب مکانیزاسیون در بخش کشاورزی تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به توانمندی‌هایی کشاورزی در مازندران به مکانیزاسیون شدن اراضی کشاورزی تاکید شد.

خبر تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ساری ، واردات ، میوه ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.