معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح گفت: باتوجه به اینکه نیروهای مسلح باید نسبت به این مسئله دقت بیشتری داشته باشند، ستاد کل نیروهای مسلح کشور توانمندیها فرهنگی نیروهای مسلح را ارزیابی می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سردار مسعود جزایری با اشاره به اینکه امروز در پیچیده ترین جنگهای نرم قرن قرارداریم گفت : همه باید عرصه جنگ را بشناسیم و برای مقابله با آن آمادگی خود را بالاببریم.

وی یکی از اهداف خود از سفر به قم را ارزیابی همین موضوع ذکر و خاطرنشان کرد: باید باتوجه به شواهد موجود در کشورهای جهان بویژه اوکراین به خوی استکباری دشمنان بویژه آمریکا توجه داشته باشیم.

سردار جزایری گفت : آمریکا اصلی ترین دشمن علیه انقلاب اسلامی – جمهوری اسلامی و بیداری اسلامی است ازاینرو باید جبهه ای فعال و بانشاط در مقابله با آن داشته باشیم.

سردار جزایری در خصوص آزادی مرزبان های ایرانی گفت: اینکار نتیجه کار دستگاههای اطلاعاتی – امنیتی و انتظامی است که تلاش کردند به صورت مسالمت آمیز به این غائله خاتمه دهند.

وی افزود: مذاکراتی که با کشور پاکستان انجام شد خوب و رو به جلو بود و مجموعه این تمهیدات سبب آزادی گروگانها شد.

معاون ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به طولانی بودن مرزهای ایران و اقدامات اطلاعاتی و امنیتی کشورهای همسایه گفت: این دو مسئله گاهی باعث پیچیده شدن اوضاع میشود از اینرو مقرر شده است نیروی انتظامی درحدتوان خود اقدامات تامینی را انجام دهد و سپاه و در صورت ضرورت ، ارتش هم برای امنیت مرزها وارد شوند./س
 
پایان خبر/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.