شهرستان فسای فارس آمادگی خود را برای پذیرایی از میهمانان نوروزی اعلام کرد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ دبیر ستاد تسهیلات نوروزی فسا گفت: این ستاد با در نظر گرفتن اماکن اقامتی و تجهیز آنها ، آماده پذیرایی از مسافرانی است که در ایام تعطیلات نوروز به این شهرستان سفر می کنند.

حسن محمودی افزود: هم اینک آموزش و پرورش شهرستان فسا برای پذیرایی از میهمانان نوروزی 18مدرسه این شهرستان را با امکانات کامل از قبیل فرش، تلویزیون ، حمام و پارکینگ آماده کرده است.

وی ادامه داد: همچنین باشگاه فرهنگیان آموزش وپرورش فسا با تمام امکانات آماده عرضه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی است.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان فسا گفت:علاوه بر این مهمانسرای جهانگردی فسا با 9 اتاق و یک سوییت و چند خوابگاه برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی آماده شده است.

این مسوول بیان کرد: در محل امامزاده اسماعیل (ع) فسا نیز 100اتاق با امکانات رفاهی آماده شده و در کنار این امکانات اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان هم با برپایی چادرهای اقامتی ، پذیرای مسافران نوروزی است.

وی افزود: همچنین شش ایستگاه ثابت و سه ایستگاه سیار آتش نشانی ، دو گروه امداد خودرو، 10پارکینگ ثابت و چهارپارکینگ موقت، 48 سرویس بهداشتی ثابت و 10سرویس بهداشتی موقت در شهرستان فسا برای رفاه حال مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

شهرستان فسا در فاصله 130کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد./س

انتهای پیام/

برچسب ها: اعلام ، آمادگی ، فارس ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.