بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز گفت: کی روش نسبت به من لطف دارد، اگر حقم حضور در تیم ملی باشد دعوت می‌شوم و اگر هم دعوت نشوم برای موفقیت تیم ملی دعا می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی کریمی بازیکن تراکتور سازی تبریز در خصوص برگزاری مراسم سالگرد جشن هنرمندان اظهار داشت: در واقع از برگزاری چنین مراسم‌هایی بسیار خوشحالم زیرا حس کمک به همنوع و احترام به بزرگتر را در دو قشر هنرمند و ورزشکار ترویج می‌دهم.
 
وی در ادامه افزود: در واقع با دعوت به این مراسم سو‌پرایز شدم، امیدوارم فرهنگ سازی شود تا بیشتر از آن که حرف بزنیم عمل کنیم و بعد از برگزار‌کنندگان چنین مراسم‌هایی تقدیر می‌کنم.
 
علی کریمی در خصوص تقدیر مسئولان برگزار کننده مراسم و اعطای عنوان انسانیت در مراسم جشن سالگرد باشگاه هنرمندان گفت: من لایق تقدیر نیستم و به هیچ وجه خود را شایسته این عنوان نمی‌دانم، دوستان نسبت به من لطف دارند و من امیدوارم خداوند به من قدرتی اعطا کنند تا بتوانم محبت و مهربانی این مردم را جبران کنم، البته به جرات می‌توانم بگویم که این بهترین عنوانی بود که بدست آوردم.

بازیکن باشگاه تراکتور سازی تبریز در خصوص اخلاق در فوتبال کشورمان بیان کرد: در هر حرفه‌ای اختلاف نظر و سلیقه وجود دارد و در فوتبال هم چیز طبیعی است به امید روزی که اختلافات کمتر و اخلاق در فوتبال توسعه یافته‌تر شود.
 
وی درباره دعوت شدنش به تیم ملی اضافه کرد: اینکه کی‌روش گفته است من در تیم ملی حضور داشته باشم باید بگویم که وی نسبت به من لطف دارد اگر حقم حضور در تیم ملی باشد دعوت می‌شوم و اگر هم دعوت نشوم برای تیم ملی کشورمان آرزوی موفقیت می‌کنم.
 
کریمی در پایان خاطر نشان کرد: تمامی آرزوی من موفقیت تیم ملی کشورمان است و امیدوارم تیم ملی در جام جهانی موفق شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تراکتور ، لطف ، دعوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسینعلی
۱۷:۳۷ ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
واقعا حقته که دعوت بشی ومن از اقای کیروش می خواهم که شما را دعوت کند به تیم ملی چون یدونه ای
Germany
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
اه برو دیگه