سرمربی باشگاه استقلال تهران گفت: باید متذکر شوم برپایی مراسم سالگرد باشگاه هنرمندان رابطۀ هنر، ورزش و فرهنگ را مستحکم‌تر می‌سازد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیرقلعه نویی سرمربی استقلال تهران در جمع خبرنگاران درخصوص اهمیت برگزاری مراسم سالگرد باشگاه هنرمندان اظهار داشت: بایداعلام کنم که برپایی چنین مراسم‌هایی بین دو قشر هنرمند و ورزشکار موجب ترویج فرهنگ اخلاق مداری می‌شود.

وی درادامه افزود: در واقع باید گفت بین هنر،‌ ورزش و فرهنگ آمیختگی خاصی وجود دارد و برگزاری چنین مراسم‌هایی موجب اشاعۀ فرهنگ اخلاق و انتقال آن به جامعه است.

قلعه نویی در خصوص "علی کریمی" هم گفت: کریمی با نشان دادن فوتبال زیبا توأم با تکنیک خود ثابت کرد کارش هم به لحاظ هنری زیباست و هم می‌توان وی را ورزشکار نامید.

سرمربی باشگاه استقلال تهران در ادامه با تأکید بر برگزاری این مراسم‌ها تصریح کرد: ببینید برگزاری مراسم‌هایی به این عنوان کار قشنگ و پسندیده‌ای است که هر ساله به مناسبت سالگرد باشگاه هنرمندان برگزار می‌شود و در واقع ارتباط خوبی ما بین هنرمندان و فوتبالیست‌ها برقرار شده است و من از بانیان این کار قدردانی می‌کنم.

وی در خصوص دیر آمدنش به مراسم بیان کرد: باید بگویم پنجمین همایش بیماریهای نادر همزمان برگزار شده بود و من احساس کردم اولویت، حضور دراین همایش است.

قلعه نویی در مورد تقدیر کردن از وی عنوان کرد: من درحد تقدیر نیستم، همین که در این مراسم حضور پیدا کردم نوعی افتخار است و باید بگویم دعوت از من به چنین مراسم‌هایی یک تقدیر بزرگ است.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرهنگ ، کریمی ، ثابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار