مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر گفت: واضح است که استراتژی اقتصاد مقاومتی معطوف به زمان بحران نیست؛ گرچه که در زمان‌های بحرانی هم‌چون جنگ اقتصادی همه جانبه‌ای که اکنون جمهوری اسلامی با آن دست و پنجه نرم می‌کند، خود را بیشتر نشان می‌دهد.

"جواد رضایی‌پور" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره ابلاغ سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: مقام یک ملت برای اینکه اقتصادی پویا و رو به جلو داشته باشد، بایستی بر ظرفیت‌های درونی خود تکیه کرده و نگاه خود را به بیرون معطوف نکند.

وی با بیان اینکه نگاه‌مان را در حوزه اقتصاد باید تنها به ظرفیت‌های درونی باشد، تصریح کرد: واضح است که این استراتژی معطوف به زمان بحران نیست؛ گرچه که در زمان‌های بحرانی هم‌چون جنگ اقتصادی همه جانبه‌ای که اکنون جمهوری اسلامی با آن دست و پنجه نرم می‌کند، خود را بیشتر نشان می‌دهد.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی آسیب‌پذیری در مقابل ترفندهای دشمن را کاهش می‌دهد،خاطرنشان کرد: در مراحلی که فشاری از بیرون بر اقتصاد کشور وارد نشود نیز باید برای حرکت رو به جلو در حوزه اقتصاد که به نوعی حوزه‌های دیگر هم‌چون سیاست، اجتماع، فرهنگ و ... به آن وابسته است؛ اقتصاد مقاومتی را به عنوان الگوی خود به شمار آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار