امام جمعه خرم آباد گفت: اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی در گرو مشارکت مردم و باور عمیق آن توسط مسئولان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان ؛ حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی در جمع نمازگزاران جمعه خرم آباد گفت: خود اتکایی،اعتما به نفس و توجه به منابع داخلی از مهمترین دستاورد های اقتصاد مقاومتی است که می تواند تحریمها را بی اثر کند.
خطیب جمعه خرم آباد با بیان اینکه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی باید اولویت کاری مسئولان باشد ادامه داد: تکیه به اقتصاد مقاومتی راه ایستادگی در برابر کینه ورزی، زیاده خواهی و دشمنی پایان ناپذیر استکبار جهانی است.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان در بخش دیگری از سخنانش به توقیف روزنامه آسمان به علت درج مطلبی در حرمت شکنی و هدف قرار دادن باور های دینی مردم اشاره کرد و گفت: مردم در مورد باورهای دینی خود حساسند و با حرمت شکنان با قاطعیت هرچه تمام تر برخورد می کنند.
خطیب جمعه خرم آباد همچنین به روز درخت کاری اشاره کرد و با انتقاد از وضعیت بحرانی جنگل های بلوط گفت: نابودی 560 هزار هکتار جنگل بلوط در لرستان فاجعه ای زیست محیطی است که مسئولان باید پاسخگو باشند.
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی افزود: متاسفانه تا کنون برای کنترل زوال جنگلهای بلوط لرستان هیچ اقدامی نشده است و مسئولان تنها به برگزاری همایش وامضا کردن صورت جلسه ها اکتفا می کنند./س
 
برچسب ها: اجرا ، سیاست ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.