دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر خراسان رضوی گفت:ورود پنج میلیون مسافر در تعطیلات نوروز سال آینده به مشهد مقدس پیش بینی می شود و همه امکانات برای پذیرایی از این تعداد آماده سازی شده است.




علی اکبر لباف خانیکی در گفتگو باخبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهدگفت : برای پذیرایی از این تعدادزائر و مسافر پیش بینی شده ستاد هماهنگی خدمات سفر استان در قالب 12کمیته برنامه ریزی های لازم را انجام داده است.

او ادامه داد : خراسان رضوی و مشهد مقدس یکی از مهمترین مقاصد سفر مسافران نوروزی محسوب می شود، از این رو در همه بخش ها شامل اسکان، حمل و نقل، امنیت،امداد، بهداشت و اطلاع رسانی اقدامات لازم انجام شده و بازدیدهای نظارتی با هدف ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات در حال اجراست .

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی افزود : 969واحد اقامتی رسمی شامل هتل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر با ظرفیت حدود 81هزار نفر در کنار دیگر واحدهای اقامتی که برای شرایط پیک و افزایش ورود مسافران در نظر گرفته شده اند، برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده شده است .

پیش از این هم اعلام شده بود : مدارس، ‌حسینیه‌ها، منازل شخصی دارای مجوز از اداره کل و زائرسراها و کمپ‌هادر استان خراسان رضوی با ظرفیت 132 هزار و 476 نفر نیز آماده خدمت‌رسانی به گردشگران نوروزی است ،همچنین برای شرایط خاص مانند برودت هوا، اماکن دیگری از جمله سالن‌های ورزشی و ‌خوابگاه‌های دانشجویی نیز با ظرفیت 29 هزار و 926نفر به گردشگران نوروزی خدمت‌رسانی می‌کند./س

برچسب ها: مشهد ، مسافر نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.