شهردارمنطقه 18تهران از آغازطرح استقبال ازبهار دراین منطقه خبرداد و گفت: این طرح تافروردین ماه سال آینده در محلات 16گانه اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  دکتر وحید نوروزی ضمن بیان این مطلب  افزود : طرح استقبال از بهار با رویکردشهروند مداری و به منظور توسعه و ارتقاء سطح خدمات به شهروندان ، پاسخگویی به نیازهای آنان در قالب برنامه های فنی و عمرانی،‌ حمل و نقل و ترافیک، ‌خدمات شهری،‌ فرهنگی و اجتماعی و بر اساس نیازسنجی های به عمل آمده در محدوده جنوبغرب تهران با تعامل شورایاران و مشارکت شهروندان اجرایی می شود.
 
وی بابیان اینکه تمامی حوزه های اجرایی این شهرداری با آمادگی کامل ، طرح استقبال از بهاررا آغازکرده اند ، اظهار داشت: همواره رضایت مندی شهروندان و مسافران در اولویت برنامه ها بوده و ارائه خدمات مطلوب در دستور کار قرار دارد.
 
نوروزی ضمن تأکیدبراهمیت پویائی و زیباسازی مناظرشهری درآستانه سال نوگفت:شستشو ورنگ آمیزی المانها ومبلمان شهری ،جداره های شهری(درب وکرکره،سایبان، تابلوهای صنفی و تجاری )،حذف زوائدوموانع فیزیکی،رنگ آمیزی جداول، آذین بندی ونورپردازی میادین وابنیه تاریخی،بازپیرایی بوستانها،گلکاری درمیادین وپارکها، پاکسازی و لایروبی انهار،رفع انواع سدمعبر،بازپیرایی سرویسهای بهداشتی و...ازبرنامه های این منطقه درحوزه معاونت امور شهری و فضای سبز می باشد.
 
شهردارمنطقه 18دررابطه بااقدامات حوزه معاونت فنی و عمرانی نیزیادآورشد:لکه گیری هندسی،روکش آسفالت، درزگیری آسفالت،مرمت جداول،نصب و همسطح سازی دریچه ها و سنگدالها،مرمت کفپوش پیاده روهاو ...ازجمله فعالیت هایی است که این حوزه در طرح استقبال از بهار اجرا می کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار