مدیر بوستان ولایت از زیباسازی و آماده‌سازی این بوستان در آستانه سال 93 خبر داد.

محمدعلی نصر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح زیباسازی و آماده‌سازی بوستان ولایت همزمان با طرح استقبال از بهار و در آستانه سال 93 در دستور کار واحد فضای سبز و زیباسازی بوستان ولایت قرار دارد.
 
این طرح همزمان با طرح استقبال از بهار از نخستین روز اسفند ماه سال 92 آغاز و تا پایان فروردین ماه سال 93 ادامه دارد.
 
وی ادامه داد: در این طرح اکیپ‌های اجرایی واحد فضای سبز و زیباسازی بوستان ولایت به منظور زیباسازی و آماده‌سازی این بوستان در آماده‌باش کامل‌اند.
 
نصر با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح زیباسازی و آماده‌سازی بوستان ولایت از جمله شستشو و رنگ‌آمیزی المان‌های شهری، هرس درختان زینتی، درختچه‌های تزئینی از  جمله پیروکانتا، گل‌های رز، ختمی، راین هلندی و ... از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
وی خاطرنشان کرد: کاشت 3 هزار نهال از جمله چنار، زیتون تلخ، توت کاکوزا، در سطح بوستان ولایت و داخل مجتمع شهر بانو، کاشت گل‌های فصلی از جلمه پامچال، شب‌بو، پیاز لاله،‌ حذف بوته‌ها و بقایای سال گذشته به منظور از بین رفتن زمستان گذرانی، بقایا و آفات، تعمیر و تجهیز آبنما و ورشنایی‌های بوستان ولایت، نصب برج‌های نوری شتستشو و گندزدایی سرویس‌های بهداشتی تعمیر سرویس‌های بهداشتی، ترمیم چمن‌های در بوستان ولایت، بازسازی تشک و انهار درختان و درختچه‌ها و ... از اقدامات دیگر بوستان ولایت در آستانه سال 93 است.
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار