دستیارمربی تیم تراکتور‌سازی گفت: خبر جدایی کریم انصاری‌فرد را اولین بار است که می‌شنوم و اعتقاد دارم به دلیل عملکرد مناسب وی این شایعات را دامن می‌‌زنند.

کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره جدایی احتمالی کریم انصاری‌فرد ازتیم تراکتورسازی تبریز گفت: من تا به حال این خبر را نشنیده بودم و تازه اولین بار است که این خبر را می‌شنوم، جدایی احتمالی هر بازیکن امکان دارد و در پایان هرفصل بازیکنان این حق را دارند.

کریم انصاری‌فرد درتراکتور بازی خوبی به نمایش گذاشته است و امیدوارم که پیشرفت او ادامه دارباشد.

وی ادامه داد: بازی با الاتحاد اولین بازی گروهی ما بود. الاتحاد عنوان‌های خوبی درسال‌های گذشته داشته است. بااین تفکر ما به رقابت با این تیم رفتیم وهمه چیز هم خوب پیش می‌رفت و بازیکنان بازی خوبی ازخود نشان دادند و هر کاری که می‌توانستندانجام دهند، عرضه کردند.
با خروج آقای کریمی به تیم ما فشار زیادی وارد شد ولی با تفکرات آقای تونی و تلاش بازیکنان توانستیم جلوی همه‌ی فشار‌ها و بگیریم و بازی خوبی ارائه دادیم و امیدواریم که در بازی‌های آتی هم بتوانیم خوب پیش برویم.

وی افزود: تیم‌های گروه ما ، الاتحاد عربستان، لخویا قطرو العین امارات تیم‌های خوبی‌اند که خدا را شکر از سد یکی از آنها گذشتیم و همه سعیمان را در بازی‌های بعدی می‌کنیم.

اگرتیم بتواند در بازی بعدی که مقابل قطر است خوب پیش برود، می‌توانیم بیش از پیش امیدوار باشیم و این باعث ایجاد انگیزه بیشتری می‌شود.

درحال  حاضر تیم ما هم انگیزه وهم آمادگی خوبی دارد، به امید خدا بتوانیم ازموقعیت‌ها و فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم.

درآخر از همه‌ی هواداران تیم تراکتورسازی که باعث انگیزه مضاعف بازیکنان می‌شوند و همچنین همه‌ی مدیران و مسئولان تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها: عملکرد ، شایعات ، عنوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار