رئیس مجلس شورای اسلامی دیروز در گردهمایی ائمه جماعات مساجد، ادارات و روحانیان مستقر در استان قم گفت: رونق تولید و سیاست های اقتصاد مقاومتی راه حل مشکلات کشور است و عزم عمومی می خواهد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، دکتر علی لاریجانی گفت:در مذاکرات هسته ای روی هم رفته گام های رو به پیشی وجود دارد، مهم این است که مذاکرات بستر عزت و صیانت دستاوردهای ملی باشد دلیلی برای یاس وجود ندارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی رونق تولید را چکیده سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست و بر تمرکز همه ارداه ها و ایجاد اعتماد در مردم برای سرمایه گذاری در تولید و کمک به رونق آن تاکید کرد .

لاریجانی با اشاره به مذاکرات هسته ای با اشاره به گام های رو به پیش در این مذاکرات افزود: مهم جنس مذاکرات است که بستر عزت باشد و دستاوردهای ملی را صیانت کند .

رئیس مجلس اظهارات غربی ها مبنی بر اینکه تحریم ها ایران را پای میز مذاکره آورد را دروغ خواند و با تاکید بر اینکه مذاکره همیشه چه قبل و چه بعد تحریم اصلی ثابت برای ایران بوده است گفت: این اظهارات غربی ها برای سر پوش گذاشتن به مشکلات خودشان است و متوجه شده اند که با فشار نمی توانند کاری از پیش ببرند .

 لاریجانی جایگاه ایران را در منطقه تثبیت شده و تاثیر گذار خواند و با اشاره به تلاش های دشمنان برای ایجاد خاورمیانه جدید گفت : خاورمیانه شکل گرفته و امت اسلامی در حال بیداری است و اجازه نمی دهد کسانی از آن طرف بیایند و آن را شکل دهند ./س
 
پایان خبر/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.