استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توزیع اعتبارات، اجرای پروژه‌ها و انتصاب مدیران تنها براساس توازن منطقه‌ای، پتانسیل‌ها و عدالت انجام می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی بروجن، اظهار کرد: شوراهای اسلامی به عنوان یک پارلمان بوده و ناظر بر فعالیت دستگاه‌های اجرایی هستند.

وی تأکید کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی نباید اعضای شوراهای اسلامی را جدای از مجموعه دولت بدانند بلکه باید در کنار یکدیگر همکاری، تعامل و همفکری داشته باشند.

سلیمانی دشتکی افزود: توزیع اعتبارات، اجرای پروژه‌ها و انتصاب مدیران تنها براساس توازن منطقه‌ای، پتانسیل‌ها و عدالت انجام می‌شود.

وی به بالا بودن آمار بیکاری در چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: برای پایین آوردن این نرخ و رونق اشتغال باید واحدهای تولیدی نیمه فعال و تعطیل با تزریق اعتبارات و برنامه‌ریزی علمی فعال شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه پروژه‌های مهم و بزرگ استان به عنوان برنامه اولویت‌دار مسئولان اجرایی با هدف کاهش نرخ بیکاری، افزایش اشتغال، رونق وضعیت معیشتی و بهبود اقتصاد خانوارها در دستور کار مسئولان اجرایی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: همکاری تمامی مردم و مسئولان در این زمینه نقش مهم و ارزنده‌ای را به دنبال دارد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: شهرکرد ، اعتبارات ، عدالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.