فرماندار شهرستان نوشهر گفت:کاشت نهال به یاد شهدای گمنام نیز در شهر و روستاها با هماهنگی شهرداری، دانشگاه افسری حضرت امام خمینی (ره ) نیروی دریایی ارتش و دهیاران در روستاها انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛قمی اویلی در جلسه ستاد بزرگداشت مقام شهیدان شهرستان نوشهر با بیان اینکه خون شهدا نهال و درخت انقلاب اسلامی را آبیاری و نظام مقدس جمهوری اسلامی را تثبیت کرده است گفت  : ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تداوم راه شهدا بر همه مسوولان و مردم واجب و در اولویت کارهایمان قرار دارد.

وی با تاکید برضرورت بهره گیری از تمام امکانات و ظرفیت های شهرستانی برای برگزاری برنامه های گرامیداشت روز شهدا تصریح کرد : ادارات آموزش و پرورش ، فرهنگ و ارشاد و تبلیغات اسلامی ، سپاه ، بسیج ، ارتش و ناجا و رسانه های ارتباط جمعی و خبرنگاران دراین زمینه نقش بسیارموثری خواهند داشت.

فرماندار شهرستان نوشهر گفت:با اشاره به اینکه 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی در سال 1358 به عنوان روز بزرگداشت شهدا نام گذاری شده و با روز درختکاری تقارن پیدا کرده است به مسوولان دستگاهها و ادارات این شهرستان دستور داد باید به تناسب تعداد 465 سردار ، امیر و شهید والامقام نوشهرتعداد 465 اصله نهال به نیت و یاد آنان غرس شود.

وی تصریح کرد : کاشت نهال به یاد شهدای گمنام نیز در شهر و روستاها با هماهنگی شهرداری، دانشگاه افسری حضرت امام خمینی (ره ) نیروی دریایی ارتش و دهیاران در روستاها انجام می‌شود./س

 

برچسب ها: کاشت ، نهال ، نوشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.