در آیینی با حضور مردم و مسئولان، رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی دشتستان معرفی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،، صبح امروز در آیینی با حضور مسئولان استان بوشهر و شهرستان دشتستان، حجت‌الاسلام حسن شیخی به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی دشتستان معرفی و از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا تقدیر به عمل آمد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این مراسم اظهار داشت: تبلیغات اسلامی نقش مهمی در تقویت زیرساخت‌های دینی و جذب مردم به سمت فعالیت‌های مذهبی دارد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی افزود: فعالیت‌ها و برنامه‌های حوزه دین در جامعه بیشتر با مشارکت مردم و سکان‌داری آنها پیش می‌رود و این رمز موفقیت این حوزه است.

وی اضافه کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از محورهای حوزه دینی است که امام خمینی (ره) آن را ترسیم و بنا گذاشت و امروز باید این نهاد تقویت شود.

سروستانی تصریح کرد: بدون تردید ترویج مبانی دینی در جامعه از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی است و همه مدیران و کارشناسان این وزه باید در این مسیر اهتمام ورزند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، به وجود هیات‌ها، علما و چهره‌های قرآنی بزرگ و ارزشمند در استان بوشهر اشاره و کرد و یادآور شد: هیات‌های مذهبی بسیار توانمند، کوشا و چهره‌های قرآنی ارزشمند و علمای بزرگ در این استان نمونه‌هایی از توانمندی استان ولایت مدار بوشهر درعرصه دین است.

سروستانی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی با تلاش و کوشش بیشتر می‌تواند هم لبیک‌گوی مقام عظمای ولایت باشد و هم با ساماندهی و شناسایی تشکل‌های دینی به وظیفه خود عمل کند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: انتصاب ، دشتستان ، بوشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.