توزیع میوه شب عید در استان فارس از ۲۷ اسفندماه آغاز می‌شود .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ علی همتی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: مقدمات توزیع میوه شب عید انجام شده وبرای تنظیم بازار میوه و جلوگیری از افزایش قیمت ها هر سال توزیع میوه در ایام نوروز از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه از ماه‌ها قبل خریدهای لازم برای تأمین سیب و پرتقال شب عید انجام شده، ادامه داد: برای جلوگیری از بوجود آمدن مشکل با برگزاری جلسات متعدد پیش بینی لازم برای ذخیره و توزیع این میوه‌ها صورت گرفته است.

همتی با بیان اینکه میوه فروشی‌های تحت نظارت اتحادیه از شبکه‌های منتخب توزیع اقلام میوه شب عید هستند،گفت: شبکه‌های توزیع میوه شب عید به صورت گسترده در سراسر استان مشخص شده است.

این مقام مسوول افزود: شبکه‌های توزیع به گونه‌ای تعیین شده که مردم هیچ مشکلی برای تهیه میوه‌ شب عید نداشته باشند.

وی از برپایی غرفه‌های بازارچه‌ای میدانهای میوه و تره بار در سطح استان خبر داد و بیان کرد: در صورت نیاز مردم می توانند از این شبکه‌ها برای تهیه میوه شب عید استفاده کنند.

همتی با اشاره به شروع توزیع میوه شب عید از 27 اسفند و نظارت خاص بازرسان بر نحوه توزیع میوه شب عید، ادامه داد: به وسیله نصب بنر شبکه توزیع میوه شب عید از بقیه مکان‌های توزیع میوه متمایز می‌شوند.

وی گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به بازرسان مستقر در محل توزیع گزارش دهند و یا با شماره تلفن 124 تماس بگیرند./س

 

برچسب ها: توزیع ، میوه ، عید ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.