تیم ملی تنیس تنیس زیر ۱۶ سال کشورمان در سومین دیدار خود در حاشیه برگزاری مسابقات مقدماتی دیویس کاپ مقابل ویتنام مغلوب شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس: تیم ملی تنیس زیر ۱۶ سال کشورمان امروز ( ۷ اسفند) در سومین دیدار خود در جریان برگزاری رقابت های مقدماتی دیویس کاپ با نتیجه نزدیک بازی خود را به ویتنامن واگذار کرد.
 
در نخستین بازی این مسابقه آرمان جلیلی با نتیجه ( ۶-۱ ، ۶-۳ و ۲-۶ ) از هوآنگ شکست خورد و در دومین دیدار بخش انفرادی نیز امیر حسین بادی با نتیجه ( ۲-۶ و ۴-۶ ) مغلوب داک تان شد تا تیم ملی کشورمان فردا ( ۸ اسفند ماه) به مصاف تیم ملی ترکمنستان برود .
 
این گزارش حاکی است: در صورتیکه نمایندگان کشورمان در چهارمین دیدار خود مقابل ترکمنستان به برتری برسند برای کسب عنوان پنجمی باید با  لبنان روبرو  شوند و در غیر این صورت برای کسب عنوان هفتم و یا هشتمی بازی ها با عربستان مسابقه می دهند.
 
یاد آور می‌شود: تیم ملی تنیس زیر ۱۶ سال پسران کشورمان با ترکیب آرمان جلیلی ، محمد کارگران اروجی وامیرحسین بادی با هدایت سعید احمد وند در این دوره از مسابقات حضور دارد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مسابقات ، مقدماتی ، دیویس ، کاپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار