چهارمین روز رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس زیر ۱۴ سال پسران با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

نفرات برتر مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس پسران معرفی شدندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت روابط عمومی فدراسیون تنیس: در ادامه رقابت های انتخابی تیم ملی زیر ۱۴ سال پسران ۴ دیدار در زمینهای آکادمی بین المللی تنیس استقلال برگزار شد و در نهایت نفرات برتر روز چهارم معرفی شدند.

در نخستین دیدار روز چهارم، علی یزدانی با نتیجه ( ۲-۶ و ۲-۶ ) مقابل آرتین نظری به پیروزی رسید، سامان رضائیان با نتیجه ( ۶-۴ ، ۶-۷ و ۲-۶ ) مقابل حسام سلطانی شکست خورد، کسری رحمانی با نتیجه ( ۱-۶ و ۳-۶ ) ایلیا جعفری را برد، آرگین تارینیان با نتیجه

( ۱-۶ و ۳-۶) آریو جعفری را مغلوب کرد و با انصراف امیر علی قوام آخرین دیدار با نتیجه( ۰-۶ و ۰-۶) به سود امیر رضا آرمیون اعلام شد.

در این دوره از رقابت ها امیر رضا آرمیون ، ونداد غیبی ، علی یزدانی ، حسام سلطانی، سامان رضائیان، آرگین تارینیان، امیر علی قوام، آرتین نظری، آریو جوادی ، ایلیا جعفر و کسری رحمانی از استانهای آذربایجان غربی، کرمان، اصفهان، فارس و تهران حضور دارند.

این مسابقات امروز با برگزاری ۵ دیدار دیگر ادامه می یابد.

مسابقات پیش مقدماتی گروه جهانی (WJT ) اسفند ماه سال جاری به میزبانی هندوستان و در شهر دهلی نو برگزار می شود . 
سرمربیگری تیم ملی تنیس کشورمان بر عهده فرشید زیدی است.

یاد آور می شود: سرداوری این مسابقات بر عهده حمید رضایی است و مرتضی حسین دوست و حسام جعفر بیگی نیز امر قضاوت را بر عهده دارند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار