نمایشگاه فرش و دستبافته‌های روستایی و عشایری در موزه فرش تهران برپا شد .

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛در این نمایشگاه تولیدات استان‌ها 10 درصد زیرقیمت بازار، برای فروش گذاشته شده است. این نمایشگاه که تا 11 اسفند ‌ماه ادامه دارد در فضایی سرپوشیده در محوطه موزه فرش ایران برپا شده است.

سعید پور مدیر اجرایی نمایشگاه فرش دستبافت تابلو فرش و دستبافته‌های روستایی گفت : این نمایشگاه در مساحت 1000مترمربع که شامل ( 40 غرفه) فرش و تابلوفرش دستباف است برگزار می شود.

در این نمایشگاه  بافندگان - تولید کنندگان و فعالان این صنعت ( فرش و دستبافته های ایرانی ) از شهرهای مختلف از جمله شهرهای اصفهان ، کاشان ، نایین ، قم ، تبریز، بروجن ، بازار تهران و سایر مناطقی که دارای دستبافته های روستایی و عشایری هستند، انواع دستبافته های ایرانی از جمله فرش ، تابلو فرش ، گلیم ، گبه ، جاجیم ، پته ، یلمه ، ترمه و سایر دستبافته های محلی را در معرض نمایش و فروش قرار می دهند .

به گفته سعید پور، هیچ ارگانی نمی‌تواند روی دستبافته‌ها قیمت بگذارد، چون بافت‌ها متفاوت است ولی تولیدکنندگان تلاش دارند محصولات عرضه‌شده در این نمایشگاه را زیر قیمت بازار بفروشند. گفتنی است بازدید از نمایشگاه دستبافته‌های عشایری هرروز از ساعت 15 تا ساعت 21 در محوطه‌ پشت موزه فرش برای عموم آزاد است.
برچسب ها: فرش ، دستباف ، روستا ، جاجیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار